R
Alfredo Alfredo skrev:
Det finns en egen tråd om släp. Håll dig till den!
Även om man släpar bor grannens thujor som man olovligen fält utan att inne körkort för motorsågen?

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
utan att inne körkort för motorsågen?
Vem tusan har innekörkort för motorsågen? De som bara avverkar i växthuset? Och vem tusan har thujor i växthuset?

Stödjer du de gängkriminella även ikväll?

• Gilla
4774
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Vem tusan har innekörkort för motorsågen? De som bara avverkar i växthuset? Och vem tusan har thujor i växthuset?

Stödjer du de gängkriminella även ikväll?
Vi odlar annat mer vinstgivande i växthuset, thujor är utomhusbuskar då du inte viste det!

• Gilla
4774
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Vi odlar annat mer vinstgivande i växthuset
Aha, du odlar själv... Nu förstår jag bättre...

• Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Aha, du odlar själv... Nu förstår jag bättre...
Självklart🤷 det är bara dumt att köpa🙈

• Gilla
4774
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Även om man släpar bor grannens thujor som man olovligen fält utan att inne körkort för motorsågen?
Jo men grannen är ju "korkad" så vad spelar det för roll? Röj eller den nya taktiken pissa på Tuijorna såg jag 🤔

R
P paralun skrev:
Jo men grannen är ju "korkad" så vad spelar det för roll? Röj eller den nya taktiken pissa på Tuijorna såg jag 🤔
Det överlåter jag till er skogsmänniskor..

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Den jugoslaviska Professor Balthazar fick mig förvisso att avstå från LSD hela livet (so far), men ska nog i övrigt ses mer som en upplysningsfilm likt anslagstavlan än som barnprogram. Men i DDR-sverige satt vi förstås klistrade framför båda. Det var ju ändå tecknat.
Balt- Balt- Balthazar. Fun
Har samlingen på dvd!!!
Tv - apparater från barndomen var Telefunken, Blaupunkt och Grundig tysk kvalitet. Sedan kom Sony och hela tiden fanns B&O.
Idag är det väl LG eller Samsung. Sony och Panasonic vill förstås också sälja apparater. Själv gillar jag Ambilight funktionen hos Philips. Mest storlek för pengarna får du från TCL. Helt okej bildkvalitet, jag har 75 tum men satsa på 85 tum eller 98 ifall du har råd.

Mobil och internet porr kan jag inte hjälpa dig med. Själv har jag billig Moto modell med Hallon abbonemang. Finns vissa som förespråkar idiotfån, men jag vägrar ansluta mig till deras fanatism

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
@Alfredo
Diskussionsinlägg där användaren Alfredo svarar på en kommentar från MathiasS om betalning med kontanter och en incident i en matbutik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nog för att jag visste att det är hög kriminalitet i Sverige men jag trodde ändå inte att man kunde handla knark i matbutiken.

• Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Jodå. Det står normalt en kille i gången med konserver och säljer.

• Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
R
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jodå. Det står normalt en kille i gången med konserver och säljer.
Är detta ett Stockholms syndrom?

R Rejäl skrev:
Alfredo verkar inte bo i Fjollträsk

• Wow
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Alfredo verkar inte bo i Fjollträsk
Har sett en film med höga björnar kanske var det om @Alfredo?

• Filmaffisch för "Cocaine Bear" med en svart björn i en aggressiv pose, texten "Inspired by true events" och biopremiärdatumet 22 februari.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
djanlov
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Bara en del av ICAs utökade service utbud. Receptbelagt hämtar du på apotek hjärtat medans ”receptfritt” fås direkt under disk.

• Wow
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Japp. I min butik hänger han vid äggen.

• Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.