427 512 läst · 13 161 svar
428k läst
13,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Njau, det finns 1864 fria pandor i världen och att någon skulle komma hit från Kina är väl osannolikt.FredrikR skrev:
Annars skulle pandan säkert rensa rent.
En billig Meec fixar snabbt det här, bara att smyga sig in och röja (efter 14 långpannor och en gul) !
Jag skulle inte vara för säker på det Bambumaffian försöker ju klä oss från topp till tå i bambu, allt för att göra oss till smaskiga byten för pandorna. Det kommer någon nyttig idiot här och agentar var och varannan vecka ”Hej! Vi ska på klassresa vill du köpa några par kalsonger eller strumpor. Dom är i naturvänlig bambu!”. Tss att folk inte ser dem för vad dem är! Agenter från kinesiska staten… ”klassresa” genom att sälja underkläder? Ingen har någonsin blivit något av hårt slit. Jäkla naiva ungar, in med dem på börsen vet jag.P paralun skrev:
Har man koll på hur många som utvandrat och knaprar dolda fel Parkslide i Sverige!?P paralun skrev:
Klassresa finns inte. Man föds och dör i samma klass.T TypRätt skrev:Jag skulle inte vara för säker på det Bambumaffian försöker ju klä oss från topp till tå i bambu, allt för att göra oss till smaskiga byten för pandorna. Det kommer någon nyttig idiot här och agentar var och varannan vecka ”Hej! Vi ska på klassresa vill du köpa några par kalsonger eller strumpor. Dom är i naturvänlig bambu!”. Tss att folk inte ser dem för vad dem är! Agenter från kinesiska staten… ”klassresa” genom att sälja underkläder? Ingen har någonsin blivit något av hårt slit. Jäkla naiva ungar, in med dem på börsen vet jag.
Ifrågasätter du mina filmer om @Alfredo?P paralun skrev: