R Rejäl skrev:
Lyckades fånga @Alfredo och grannen bråkandes om thujan…

[media]
Det var väl rådjur som gnagde av thujorna, inte pandor? 🤔
 
Jag har bambu
Ska jag vara orolig för pandor?
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag har bambu
Ska jag vara orolig för pandor?
Menar du inte Parkslide?
Du bör skatta dig lycklig om pandorna kommer. ☝️
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Menar du inte Parkslide?
Du bör skatta dig lycklig om pandorna kommer. ☝️
Njau, det finns 1864 fria pandor i världen och att någon skulle komma hit från Kina är väl osannolikt.
Annars skulle pandan säkert rensa rent.

En billig Meec fixar snabbt det här, bara att smyga sig in och röja (efter 14 långpannor och en gul) !
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
P paralun skrev:
Njau, det finns 1864 fria pandor i världen och att någon skulle komma hit från Kina är väl osannolikt.
Annars skulle pandan säkert rensa rent.

En billig Meec fixar snabbt det här, bara att smyga sig in och röja (efter 14 långpannor och en gul) !
Jag skulle inte vara för säker på det Bambumaffian försöker ju klä oss från topp till tå i bambu, allt för att göra oss till smaskiga byten för pandorna. Det kommer någon nyttig idiot här och agentar var och varannan vecka ”Hej! Vi ska på klassresa vill du köpa några par kalsonger eller strumpor. Dom är i naturvänlig bambu!”. Tss att folk inte ser dem för vad dem är! Agenter från kinesiska staten… ”klassresa” genom att sälja underkläder? Ingen har någonsin blivit något av hårt slit. Jäkla naiva ungar, in med dem på börsen vet jag.
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
P paralun skrev:
Njau, det finns 1864 fria pandor i världen och att någon skulle komma hit från Kina är väl osannolikt.
Annars skulle pandan säkert rensa rent.

En billig Meec fixar snabbt det här, bara att smyga sig in och röja (efter 14 långpannor och en gul) !
Har man koll på hur många som utvandrat och knaprar dolda fel Parkslide i Sverige!?
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Jag skulle inte vara för säker på det Bambumaffian försöker ju klä oss från topp till tå i bambu, allt för att göra oss till smaskiga byten för pandorna. Det kommer någon nyttig idiot här och agentar var och varannan vecka ”Hej! Vi ska på klassresa vill du köpa några par kalsonger eller strumpor. Dom är i naturvänlig bambu!”. Tss att folk inte ser dem för vad dem är! Agenter från kinesiska staten… ”klassresa” genom att sälja underkläder? Ingen har någonsin blivit något av hårt slit. Jäkla naiva ungar, in med dem på börsen vet jag.
Klassresa finns inte. Man föds och dör i samma klass.
 
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Jag har dubbelswishat. Hur får jag tillbaka halva med RUT?
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Det var väl rådjur som gnagde av thujorna, inte pandor? 🤔
Möjligtvis att han har rådjursögon men ingett rådjur är han, har nu sett så många filmer där @Alfredo leker i dricker så någ är hen en panda🤷
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R
P paralun skrev:
Njau, det finns 1864 fria pandor i världen och att någon skulle komma hit från Kina är väl osannolikt.
Annars skulle pandan säkert rensa rent.

En billig Meec fixar snabbt det här, bara att smyga sig in och röja (efter 14 långpannor och en gul) !
Ifrågasätter du mina filmer om @Alfredo?
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ifrågasätter du mina filmer om @Alfredo?
Har du rökt på nu igen?
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Har du rökt på nu igen?
Visste att detta skulle komma därav filmerna! Dom talar ju för sig själva🤷
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Visste att detta skulle komma därav filmerna! Dom talar ju för sig själva🤷
Snortat också?
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Snortat också?
Du behöver ju inte erkänna allt jag lät bli o filma när du drog en Lina med en röding😉
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Person klädd i färgglada traditionella kläder röker en bambupipa och sitter på en pall.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.