418 200 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 618 inlägg
Jag har inte åkt runt bland slussarna hittills, men jag har åkt i många av dom…Nötegårdsgubben skrev:
Jag får väl följa ditt råd helt enkelt och försöka hitta referensslussen.
Jag hämtade nyss ut min nya Tesla som jag beställde igår. Åkte från Slussen och skulle till Södertälje men somnade någonstans runt Skärholmen.
Nu vaknade jag i Malmö. Kan någon hjälpa mig???
Nu vaknade jag i Malmö. Kan någon hjälpa mig???
Det kan omöjligt vara Malmö. Du måste stanna och köa vid laddare flera gånger speciellt pga väder, motorväg, släpvagn och klimatanläggningen.Alfredo skrev:
PS vad hade du matat in i autopiloten, eller körde du med fabriksinställningarna från kina?
Tyvärr så kan vi inte hjälpa dig då du sitter i en Tesla är navigatorn och självkörande funktionen i kopplad så kör den dig till ghettot automatiskt.Alfredo skrev:
Är du i ett dillirium? Eller har du druckit för många dunk dunkar och blivit rånad och hamnat i Malmö?Alfredo skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 618 inlägg
Ring kommunens jämställdhetsrådgivare efter att du postat en bild på skärmen som visar snitthastighet och sträcka.Alfredo skrev:
@Nissens, om du tittar på Alfredos körda sträcka kan du nog med en passare mäta ut ungefär var i landet den dig gäckande slussen ligger.
Den är nog på väg till sina vänner i Neuhardenberg. Så här går det när man låter Ai ta över.Alfredo skrev:
Ta några djupa andetag. Lokalisera navigatorn i bilen och skriv in ett trevligt ställe du vill åka till så ordnar din leksak det. Tänk på att det går åt mera energi när du kör norrut för det är uppförsbacke.
Husägare
· Munka-ljungby
· 39 inlägg
Prova med trälimP Pin skrev:Hej!
Jag skulle vilja ha lite köpråd.
Dels behöver jag en ny stor smart-tv eftersom batteriet i fjärren snart är slut. Vilken storlek är störst och finns den på avbetalning så det inte blir så dyrt?
Sen behöver jag ny mobil. Krav är att kunna ignorera kompisar, ladda ner porr på bussen och stalka mitt ex. Gärna inklusive abonnemang och försäkring.
Bring it on byggahusexperter!
Ta av dig tumvantarna och knappa ett dussin gånger på pekskärmen så kommer du in i språkinställningarna. Välj skånska. Slå på bilradion. AIn kommer välja lämplig gangsta rap. Eller bara ratta in päää träää som de säger där nere. Ja även de som pratar strunt på den kanalen säger så faktiskt, så då ska det väl vara så. Om du hittar hur du vevar ner rutorna kan du göra det också.Alfredo skrev: