Förvrängd bild på en person som talar i mikrofonen, med texten "HOW DARE YOU!" i stora bokstäver längst ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
[bild]
Varför inte❓
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
@Alfredo hur går det har du lyckats ta dig bort från skåne❓
Dimmig skog med kala träd vars grenar sträcker sig ut i olika riktningar, marken täckt av löv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
I want to speak to the manager.
 
N Niq skrev:
@Alfredo hur går det har du lyckats ta dig bort från skåne❓
Bil?-jäveln fortsatte åt fel håll så nu är jag i en ännu värre del av Skåne. Tror hålan kallades København. Skånskan här är nästan ännu obegripligare än i Malmö. 👎
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
P Pin skrev:
I want to speak to the manager.
Numera skruvar vi oftast. Att spika är ute!
 
Flaska med svart etikett med texten "Orten Dressing" och Adidas-logotyp. Flaskan har svart kork med texten "adidas" och Adidas-logotyp. 473 ml.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
@Alfredo hur går det har du lyckats ta dig bort från skåne❓
[bild]
Är allvarligt orolig för @Alfredo då han har köpt en Tesla och förvirrat sig med till Skåne!
Hamnar han i fel sällskap när han har dunk dunkat så kan han sexualitet svänga till o med🫣kan ni som håller till åt det hållet se till att han får rätt kurs i livet igen?
 
  • Älska
Alfredo
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Bil?-jäveln fortsatte åt fel håll så nu är jag i en ännu värre del av Skåne. Tror hålan kallades København. Skånskan här är nästan ännu obegripligare än i Malmö. 👎
Dom talat obegripligt i Danmark men jag tror det beror på att dom har så pass god öl att dom är o fyllan hela tiden. Men ölen blir bara bättre ju längre söderut du kommer. Be den fara till Tjeckien så får du riktigt god öl
Karta som visar Tjeckien och dess gränser, omgiven av Tyskland, Österrike och andra länder. Platserna München och Wien är märkta på kartan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Är allvarligt orolig för @Alfredo då han har köpt en Tesla och förvirrat sig med till Skåne!
Hamnar han i fel sällskap när han har dunk dunkat så kan han sexualitet svänga till o med🫣kan ni som håller till åt det hållet se till att han får rätt kurs i livet igen?
Att det är ett problem att hamna i skåne förstår jag men att svänga sexualitet är väl inget problem så länge han inte blir kär i Ernst
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Att det är ett problem att hamna i skåne förstår jag men att svänga sexualitet är väl inget problem så länge han inte blir kär i Ernst
Är orolig att han kommer hem med en Tesla och en eller flera orten Hen..
 
Kanske kan moderaterna be sina kompisar i Skåne att stänga bron.
 
  • Gilla
  • Ledsen
Pin och 2 till
  • Laddar…
R
Ja tänk om han dyker upp i Danmark där rök vårat rykte all världens väg..
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Jag tänker att de stänger norrgående. 👮‍♂️🚧

Han sov säkert i mittfil.
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
R
Han svara dåligt i tråden med! ett tecken på att han inte sitter vid sin dumburk..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.