4 368 250 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Har ett hus med halva källaren under mark och resten ovanför, byggt slutet 50, borde väl vara en gjuten platta framför garaget?
Jag har inte sett nån vad jag minns, huset köptes av pappa nångång på -80
Lite halvskrotit på gården vid tillfälle, men man ser ju ungefär hur det ser ut
Jag har inte sett nån vad jag minns, huset köptes av pappa nångång på -80
Lite halvskrotit på gården vid tillfälle, men man ser ju ungefär hur det ser ut
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tömt källaren på ett uppbilat golv. Uppskattningsvis 3,5 ton betong plus 1,5 kubik sand. Gick sjukt mycket smidigare än jag en drömt om.
Personalen på återvinningscentralen stod bara och gapade när vi skyfflade av det stora släpet på knappa 8 minuter. Sen var vi tillbaka en timme senare och upprepade 😂.
Personalen på återvinningscentralen stod bara och gapade när vi skyfflade av det stora släpet på knappa 8 minuter. Sen var vi tillbaka en timme senare och upprepade 😂.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja, helt makalöst bra. Har haft lätt ångest över detta momentet i över en månad och så var det klart på mindre än en dag 😂.
Tror firman ville ha 1300 plus moms för en dag. Helt klart värt varenda öre.
Tror firman ville ha 1300 plus moms för en dag. Helt klart värt varenda öre.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 641 inlägg
Hahaha jag har använt lite mer nutida smörvispar men vet inte riktigt om det är det den är, men jag ska testa innan jag säger vare sig bu eller bä. Lustigt att hitta den i uthuset som tidigare var verkstad. Älskar verkligen att hitta dessa roliga och allt som oftast användbara handverktyg från en svunnen era. Huset , ursprungshuset som är en del av nuvarande hus, byggdes 1764 så det finns många lager överallt där man minst anar det. Att trots att vi bott här i 9 år fortfarande gå på skattjakt roar iaf mig kungligt 😀Nötegårdsgubben skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 641 inlägg