4 361 789 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Trapputtaget satt. Det andra blir ett s.k garageuttag direkt på röret.
Det översta trappsteget sitter i bjälklaget och är inte åtkomligt.
Det översta trappsteget sitter i bjälklaget och är inte åtkomligt.
Praktiskt med eluttag vid värmerören. Utblåset ska gå rakt till höger och ut genom vägg. Enheten på plats. Lite lågt men ville inte göra fler böjar och ja, det går att lyfta ur burken. Förutom användarvänlighet, finns något annat skäl att ha burken högre? En eller två ggr/år ska jag kunna kröka rygg 😁
System up and running 👍🏻
Varför sa ingen att syftningsborr ska vara klenare 🤷♂️
Varför sa ingen att syftningsborr ska vara klenare 🤷♂️
Det kom lite skit ur slangen så jag fick för mig att rensa. I med dragfjäder och på med flaskborste. Inte helt lätt att få i fjädern, fick ruska ordentligt och försöka mata samtidigt. Lite skit fick jag ut iaf.
Waxade alla delar till hyllan vilket alltid är ett gamling att göra båda sidor samtidigt för man skall tjäna tid. Slutar oftast med att allt bara ligger i en hög eller man får klumpar. Men nu gick det bra.
Sedan bara att limma ihop allt och dit med alla tvingar man äger och har.
Byggde en enkel ställning som man lite sofistikerad kunde få upp pjäsen på väggen och skruvas fast.
Byggde sedan lite skåp och lådor tills materialet tog slut. Eller det står bakom 6skivor 30mm mdf och det orkade jag inte göra ikväll så nu får det bli påsk!
Hoppas jag hittar en fin 2000x400 ekplanka imorgon när jag är hos bonden som har virkeslager. Det skall bli ett skrivbord längs med kortväggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sedan bara att limma ihop allt och dit med alla tvingar man äger och har.
Logga in
Skapa konto
Byggde en enkel ställning som man lite sofistikerad kunde få upp pjäsen på väggen och skruvas fast.
Logga in
Skapa konto
Byggde sedan lite skåp och lådor tills materialet tog slut. Eller det står bakom 6skivor 30mm mdf och det orkade jag inte göra ikväll så nu får det bli påsk!
Logga in
Skapa konto
Hoppas jag hittar en fin 2000x400 ekplanka imorgon när jag är hos bonden som har virkeslager. Det skall bli ett skrivbord längs med kortväggen.