418 018 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Ett tips är att inte gå tillbaka till Kontorsforum! Tråkigaste forumet på länge. Jag blev bannad där, efter att jag beskrivit hur jag brukar smyga in på andras kontor på jobbet, och ändra lite på den där metallpinnen på hålslaget som ska göra så att hålen blir centrerade på pappret. Dessutom brukar jag passa på att stänga av datormusen för de som har trådlös, sänka stolen 5 cm och höja skrivbordet 5 cm. Skitkul! Men det tyckte inte Hålslags-Hitler (moderaten på Kontorsforum), så jag blev bannad! Det var något om att "uppmana till allvarlig arbetslivskriminalitet". Surt!Alfredo skrev:
En tejpbit under datormusen eller på chippet på ID-kortet om det behövs för att logga in i datorn kan rekommenderas.SågspånPappspikEternit skrev:Ett tips är att inte gå tillbaka till Kontorsforum! Tråkigaste forumet på länge. Jag blev bannad där, efter att jag beskrivit hur jag brukar smyga in på andras kontor på jobbet, och ändra lite på den där metallpinnen på hålslaget som ska göra så att hålen blir centrerade på pappret. Dessutom brukar jag passa på att stänga av datormusen för de som har trådlös, sänka stolen 5 cm och höja skrivbordet 5 cm. Skitkul! Men det tyckte inte Hålslags-Hitler (moderaten på Kontorsforum), så jag blev bannad! Det var något om att "uppmana till allvarlig arbetslivskriminalitet". Surt!
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 615 inlägg
Har hört att man måste vara på kontorsforum tre dagar i veckan, men många är ju ändå inte det; med eller utan tejp.