Mazen Mazen skrev:
Blev både 40t o 80t
[länk]
Obs att du har beställt 210-klingor där! 😱
Men det är ju fördelen med Amazon att man kan avbryta ordern ganska nära innan de skickar...

richardtenggren
De där gula Professional verkar inte finnas i 260 heller :/
Även om jag nu har klingor för ett tag 😇

H hydrolift skrev:
Obs att du har beställt 210-klingor där! 😱
Men det är ju fördelen med Amazon att man kan avbryta ordern ganska nära innan de skickar...
Tack för notisen, såg åxå det efter jag lagt beställningen, men minus 6 mm borde ändå inte göra ngt så jag chansar ( va iaf bra pris)

Cheesen
Mazen Mazen skrev:
Tack för notisen, såg åxå det efter jag lagt beställningen, men minus 6 mm borde ändå inte göra ngt så jag chansar ( va iaf bra pris)
Det är bara 3mm... (Halva diametern)

S
Mazen Mazen skrev:
De där klingorna ser inte ut att vara gjorda för kap- och gersåg. Såna klingor brukar ha negativ tandvinkel för att inte vara så aggressiva och hugga.

Mazen Mazen skrev:
Jag köpte 210 klinga till min 216 dewalt för många år sen. Den orkade inte ända in i bakkant närmast anhållet o lämnade kvar en liten rest. Jag löste det genom att sätta en tunn mdf utanpå anhållet men skulle inte köpa en 210 klinga igen. Kolla på din såg från sidan när 216 klingan sitter på, du borde enkelt kunna se om en 210 klinga kommer nå igenom i bakkant.

Redigerat:
  • Gilla
Magnus Larsson och 1 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Jag köpte 210 klinga till min 216 dewalt för många år sen. Den orkade inte ända in i bakkant närmast anhållet o lämnade kvar en liten rest. Jag löste det genom att sätta en tunn mdf utanpå anhållet men skulle inte köpa en 210 klinga igen. Kolla på din såg från sidan när 216 klingan sitter på, du borde enkelt kunna se om en 210 klinga kommer nå igenom i bakkant.
Tack och tummen upp på den, brukar som oftast ha en offerbräda mot anhållet för att slippa ev fnas.. har även tankar på att göra en jigg .

• Gilla
stigen
  • Laddar…
är det nån av nördarna som har köpt en?

• Gilla
  • Wow
vanpire och 1 till
  • Laddar…
Då kan man sälja skivlyften och bara köra vänsterhanden på skivan och skruvdragaren i höger näve.

30000 bara. Billigt. Alla borde ha en.

• Haha
  • Gilla
Nilstyko och 6 till
  • Laddar…
hade vart kul att testa har sett andra lösningar med

ullberg
”verktyg” för uteköket provmonterat i inneköket - där det inte är lämpligt att använda och knappt får plats för den delen…

Här uppsatt för pellets
Pizzauvn på köksbänk, inredning, kryddor, fruktkorgar, vit skåpinredning, modernt kök.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men även om det vore kul att prova med pellets skulle jag gissa att det ffa blir använt med gasbrännaren (som står löst med sin stekpannetillsats på bilden ovan) monterad, dvs så här
Modernt kök med rostfri brödrost, hängande fruktkorg, vita skåp, och träbräda.
Skapa konto

/U

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
står en sån här hemma just nu som snickaren har lämnat finns det några andra märken som är lika bra och digital?

[länk]
Är det inte bättre med en analog?

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Mitt i magsjuka trillade dessa skönheter in Handverktyg, hyvel, trähandtag, metall, arbetsverktyg, bord, bakgrund med verktygsdelar och förvaringslådor.
Skapa konto
Hand håller en gammal, sliten stekpanneskaft i kök. Bakgrunden är otydlig med kökstillbehör och inredning.
Skapa konto

En hyvel från @stigen och en krympburksskölp från Djärv

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.