3 335 408 läst · 16 503 svar
3335k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 209 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 209 inlägg
Jag köpte 210 klinga till min 216 dewalt för många år sen. Den orkade inte ända in i bakkant närmast anhållet o lämnade kvar en liten rest. Jag löste det genom att sätta en tunn mdf utanpå anhållet men skulle inte köpa en 210 klinga igen. Kolla på din såg från sidan när 216 klingan sitter på, du borde enkelt kunna se om en 210 klinga kommer nå igenom i bakkant.Mazen skrev:
Redigerat:
Tack och tummen upp på den, brukar som oftast ha en offerbräda mot anhållet för att slippa ev fnas.. har även tankar på att göra en jigg .Ola C skrev:Jag köpte 210 klinga till min 216 dewalt för många år sen. Den orkade inte ända in i bakkant närmast anhållet o lämnade kvar en liten rest. Jag löste det genom att sätta en tunn mdf utanpå anhållet men skulle inte köpa en 210 klinga igen. Kolla på din såg från sidan när 216 klingan sitter på, du borde enkelt kunna se om en 210 klinga kommer nå igenom i bakkant.
Tack alla för input, har annullerat och beställt en 80t istället
https://www.amazon.se/TCT21680TPRO-...on+216&qid=1702116031&sprefix=,aps,156&sr=8-4
https://www.amazon.se/TCT21680TPRO-...on+216&qid=1702116031&sprefix=,aps,156&sr=8-4
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
”verktyg” för uteköket provmonterat i inneköket - där det inte är lämpligt att använda och knappt får plats för den delen…
Här uppsatt för pellets
Men även om det vore kul att prova med pellets skulle jag gissa att det ffa blir använt med gasbrännaren (som står löst med sin stekpannetillsats på bilden ovan) monterad, dvs så här
/U
Här uppsatt för pellets
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men även om det vore kul att prova med pellets skulle jag gissa att det ffa blir använt med gasbrännaren (som står löst med sin stekpannetillsats på bilden ovan) monterad, dvs så här
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/U
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg