3 352 276 läst · 16 544 svar
3352k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 223 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 223 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 424 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 424 inlägg
FredrikR skrev:
69 kr styck tror jag, och för det priset är de kanon. Trots "klenhet" har jag använt dem till många projekt och ett altanbygge utan problemDan_Johansson skrev:
Äger själv ett gäng av de där Bacho tvingarna och jag förstår vad @FredrikR menar. Problemet är inte att dom saknar ett "rejält presstryck". Snarare att deras förmåga att ha något presstryck alls försvinner efter ett tag. 😅
Men de verkar variera i kvalitet så det är inte säkert du blir lika missnöjd som jag @boschkenta 😎
Men de verkar variera i kvalitet så det är inte säkert du blir lika missnöjd som jag @boschkenta 😎
Då måste jag fått fatt i ett par bra exemplar, har haft dom satta i spänn i över ett år där dom är i princip vågräta och hålls uppe av sin egen spännkraft.B Bomba skrev:Äger själv ett gäng av de där Bacho tvingarna och jag förstår vad @FredrikR menar. Problemet är inte att dom saknar ett "rejält presstryck". Snarare att deras förmåga att ha något presstryck alls försvinner efter ett tag. 😅
Köpta på någon black friday hos jula för 50kr styck
Allvetare
· Västra götaland
· 9 170 inlägg
Medlem
· Karlstad
· 131 inlägg
Köpte mig en beg kapsåg Dewalt dw717 i fint skicka, verkar inte vara så mycket använd
Kapar upp till 89mm
Maskinen från år 2017, betalade 1100kr
Kapar upp till 89mm
Maskinen från år 2017, betalade 1100kr
Redigerat:
Har inte postat så mkt på sistone, ändå har det handlats mer än på länge. Hittat väldigt mkt grejer från "villhöver-listan" till rätt priser sista tiden. Det här är tack och lov inte bara dagens inköp, snarare månadens ansamling. Dyker det upp till rätt pris MÅSTE man väl handla eller?
Skjutit på det ett tag nu, men nu krävs det en omorganisation i garaget för att allt ska få plats, och inte bara ligga huller om buller, för tillfället ligger det bara på arbetsbänken med ungefär samma organisation som på bilden på golvet...
(EDIT, vet inte om det är ok att promota här, moderator får hojta i så fall/ta bort det. Fogsprutan kom jag över flera st, de andra la jag ut i säljes-avdelningen här på BH, tänkte blåbitna byggahusare kunde får förtur innan det åker ut på blocket.)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skjutit på det ett tag nu, men nu krävs det en omorganisation i garaget för att allt ska få plats, och inte bara ligga huller om buller, för tillfället ligger det bara på arbetsbänken med ungefär samma organisation som på bilden på golvet...
(EDIT, vet inte om det är ok att promota här, moderator får hojta i så fall/ta bort det. Fogsprutan kom jag över flera st, de andra la jag ut i säljes-avdelningen här på BH, tänkte blåbitna byggahusare kunde får förtur innan det åker ut på blocket.)
Redigerat:
Nu vet vi vem som är ansvarig för att inflationen inte går ner... 😂mrVoodoo skrev:Har inte postat så mkt på sistone, ändå har det handlats mer än på länge. Hittat väldigt mkt grejer från "villhöver-listan" till rätt priser sista tiden. Det här är tack och lov inte bara dagens inköp, snarare månadens ansamling. Dyker det upp till rätt pris MÅSTE man väl handla eller?
[bild]