1 135 467 läst · 11 023 svar
1135k läst
11,0k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Besserwisser
· Västra Götalands
· 9 919 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 346 inlägg
Sjukt vad tidig bankid var, långt före det blev standard med authenticators.
Lite roligt är i USA är ditt GitHubkonto mer säkert än accessen till ditt bankkonto
Lite roligt är i USA är ditt GitHubkonto mer säkert än accessen till ditt bankkonto
Prenumererade på Finn & Fiffi👍
80-talet:…hemkommen från skolan, slänger skolväskan på golvet öppnar upp nya numret som läses samtidigt som Oboy med skogaholmsmackor med ost intas😉
(Saknar bara 2 nummer av den kompletta samlingen…som ligger i en resväska på vinden)
80-talet:…hemkommen från skolan, slänger skolväskan på golvet öppnar upp nya numret som läses samtidigt som Oboy med skogaholmsmackor med ost intas😉
(Saknar bara 2 nummer av den kompletta samlingen…som ligger i en resväska på vinden)
Hade inte råd med Finn och Fiffi som barn så läste hos kompisar som hade det när jag kunde. Har för ca 4 år sedan köpt en stor samling på tradera, minns inte om den är komplett vet att det finns flera dubletter....Roga1337 skrev:
Ehh... Ja? Det var en ärligt menad fråga. Jag förstår inte vad som gör en bankdosa säkrare än BankID.lars_stefan_axelsson skrev:
Angående OT så verkar följdfrågor/inlägg som gäller tidigare inlägg varken vara ovanliga eller något som påpekas. Sen kan jag hålla med om att längre diskussioner eller utredningar ska undvikas.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Minns inte mycket av Klapp och Klang men är säker att jag lyssnade på det.Jonas Persson skrev:
Vilse i Pannkakan... Den var illa nog men sedan gjorde galningen Syster yster och Lillstrumpa där han satt och klippte av fingrar så blodet sprutade.....
Har ett antal av barndomens program på dvd, Professor Balthazar, Från A- till Ö, Fem myror är fler än fyra elefanter, Tecknade Bamsefilmer etc,etc
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg