422 456 läst · 12 981 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 986 inlägg
Men läs tråden!!! Det är inte rött utan SVART!!!SågspånPappspikEternit skrev:
Det är Sauron som skapar mörkretP Pin skrev:Jo förstås så måste de va. Lång exponeringstid på mörkret så blir det helsvart. Och svart är inget mörker har jag läst å då måste de va värst alldeles innan.
Men är det en puck som skapar mörkret, eller en svart elinstallation av glödlampa? Eller om de e LED eller hallongele lampa numera. Eller måste det till en lakrits båt lampa?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 986 inlägg
Men ursäkta mig, ers höghet, smakade huggormssoppan till middag illa? Du får väl för bövelen se till att visa bilder, film och kopplingsschema (helst med tum) om vi ska kunna svara på dina obegripliga frågor!!P Pin skrev:
Eller ring en elektriker istället (inte den där Lucas, han håller inte EU-standard), så kan du gapa och skrika på henom 😠.
Lucas sa denna skulle skydda installationenSågspånPappspikEternit skrev:Men ursäkta mig, ers höghet, smakade huggormssoppan till middag illa? Du får väl för bövelen se till att visa bilder, film och kopplingsschema (helst med tum) om vi ska kunna svara på dina obegripliga frågor!!
Eller ring en elektriker istället (inte den där Lucas, han håller inte EU-standard), så kan du gapa och skrika på henom 😠.