711 648 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Olika dämpare är byggda för olika saker, välj rätt sorts dämpare så slipper du bli åksjuk är vad jag försöker säga. Är du finsmakare så finns det ställbara typ QA1 dämpare eller hela upphängningar inkl. ALLTN Niq skrev:
Jänkebilar är fantastiska med alla sina tillbehör
https://www.qa1.net/automotive/suspension
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Östergötland
· 4 153 inlägg
Varför inte köpa en bil med bra väghållning direkt?Tokslut skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 119 inlägg
Ge mig ett alternativ med 2 soffor och full size. Behöver inte vara som en F1 i väghållning. Jag kan tänlka mig en Impala, jag gillar bilarnaS Styrman_jansson skrev:
https://www.blocket.se/annons/alvsb...v8_4l60e___16_624_mil___riktigt_fin_/99577319
Logga in
Skapa konto
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 300 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 300 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 735 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 153 inlägg
Renault Trafic 😎Tokslut skrev:
Då får du två soffor plus 2 ytterligare platser. Full size lär det väl också klassas som.
Sedan gick väl Volvo 164 få med framsoffa?
Visst allt går ju att bygga om. Har inte så stort intresse för 90tals usa personbilar själv men tycker man om dom så kan man ju fixa till dom.Tokslut skrev:
Mb s klass i samma årsmodell är nog liknande i storlek. Gott om plats har den iaf. Soffor saknar den förvisso men man sitter väldigt bra och med gott om plats och den gungar inte som ett skepp från fabrik och finns med flera cylindrar om man tycker det är intressant. Men det beror ju helt på vad man tycker omTokslut skrev:
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 300 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 300 inlägg
Ja det var tidigare i veckan någon gång jag la upp den.galento skrev:
Kan inte lägga upp fler bilder på forumet nu för det blir bara ett felmeddelande.
Men här är en länk till inlägget med bilden.
https://www.byggahus.se/k/5395715/?m=image&u=30485
Allvetare
· Östergötland
· 4 153 inlägg
En w220 S-klass från mitten -90 till -00 går fortfarande att hitta med relativt låga mil. Är nog fortfarande en riktigt trevlig bekväm på bil på alla sätt och vid. Det är väl rosten man får passa sig förN Niq skrev:Mb s klass i samma årsmodell är nog liknande i storlek. Gott om plats har den iaf. Soffor saknar den förvisso men man sitter väldigt bra och med gott om plats och den gungar inte som ett skepp från fabrik och finns med flera cylindrar om man tycker det är intressant. Men det beror ju helt på vad man tycker om
Tänkte egentligen på w140 som väl borde tillverkats till 1998?
Men båda är ju väldigt trevliga bilar. Efter W 220 börjde både utrymmen och komfort bli sämre enligt mig. Har inte tid o energi att sköta om en hobbybil tyvärr. Har inte riktigt koll men misstänker att reservdelspriserna till Mb S klass är i en klass för sig.
Men båda är ju väldigt trevliga bilar. Efter W 220 börjde både utrymmen och komfort bli sämre enligt mig. Har inte tid o energi att sköta om en hobbybil tyvärr. Har inte riktigt koll men misstänker att reservdelspriserna till Mb S klass är i en klass för sig.
Allvetare
· Östergötland
· 4 153 inlägg
w140 är ju skön på så sätt att den ser rätt klassikt 80-tal ut.N Niq skrev:Tänkte egentligen på w140 som väl borde tillverkats till 1998?
Själv är jag mer för körglada bilar så jag skulle hellre ta en 190E 2.3 -16;
Logga in
Skapa konto
Allvetare
· Östergötland
· 4 153 inlägg