417 906 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 084 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 2 056 inlägg
Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.
Och ja, jag har försökt ringa dem och fråga men linjen bryts så fort jag ställt frågan så jag har inte lyckats få svar där (antagligen något fel i Televerkets kopplingsskåp). Men här på forumet får man ju alltid svar på tal så jag tänkte jag frågar här istället.
Och ja, jag har försökt ringa dem och fråga men linjen bryts så fort jag ställt frågan så jag har inte lyckats få svar där (antagligen något fel i Televerkets kopplingsskåp). Men här på forumet får man ju alltid svar på tal så jag tänkte jag frågar här istället.
Är det koppar eller fiber i televerkets skåp?it-snubben skrev:Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Hur många barn har rörmokaren och spelar de fotboll?it-snubben skrev:Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.
Medlem
· Västernorrland
· 2 056 inlägg
Nu tycker jag du förlöjligar problemet. 🤬 Har du inte sett hur hela byar i England fullkomligt tvingas ner i Themsen på grund av rötterna hos denna hemska växt? Att vänta tills den blommar kan ge fullkomligt irreparabla skador på @Düsseldorff s byggnader.Claes Sörmland skrev:
Även om han har den bästa försäkringen i världen, och extremt goda kontakter i branschen, lär han inte få mer än maximalt 20 procent av skadans storlek i ersättning och så illa vill du väl ingen medlem här på forumet? 🤔
Nej beställ genast en tankbil glysfostrat ska du se att blomjäveln kryper iväg kvidande i sina bältrossmärtor, och likt en skrämd hund aldrig återvänder till fastigheten. Därefter kan ägaren återigen slappna av med en långburk, eller fjorton! 😎
Det finns, men det kostar fyra hundra tusen miljarder kr per skiva. Skaffar man ett konto hos Ahlsell kan man få en aning rabatt dock.it-snubben skrev:Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.