712 396 läst · 11 005 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Hög igenkänning. Häromdagen hamnade vi bakom en gammal jänkare som luktade olja. Då säger frun "känner du, det luktar Ford"Isakare skrev:
Endel är ju dessutom plottrigare än en mobil. Hade en tesla som hyrbil och jag tyckte bilen var jättebra på alla sätt utom att skärmen hade text som jag inte såg utan läsbrillor och obegripliga menyer. Röststyrningen fick jag heller inte till.K Kurtivan skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 736 inlägg
Man vänjer sig fort tycker jag, inga problem för mig under provkörning. Sätt dig i en ID4 så kommer du älska teslan efteråt. Men jag stannar om jag ska pilla med något mer avancerat.J JohanLun skrev:
(Fontstorlek går att ändra)
Det är väl bra om man kan ägna sej åt bilkörningen , man ser ofta folk som grejar med mobilen. Har även sett lastbilK Kurtivan skrev:
chaffis med en laptop på ratten i ett möte.
Man kan väl stanna om man behöver greja med infoskärmen också skulle man tycka. En av de bötfällda på programmet igår tyckte det var ok i trafikkö men polisen menade att det var hög procent på skadori köer då man tappade uppmärksamheten.
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Nu lever bettan igen!Fotografen skrev:
För de som undrar så finns det 2 olika tändmoduler (6 eller 7 stift) biltema modulen har 7 stift men jag beställde en 6 stift (samma kontaktstycke på båda och jag använder bara 5 i min handske!?) Från vparts och efter lite testande i området verkar det fungera 😀
nästa som skämtet
Blev just omkört av en dam som sminka sig och rattade med lårbenen
själv satt jag och läste morgontidingen stoppa pipan och rattade in favvoritkanalen medans sökte snusdosan när körde 90 med lastbilen.. att kvinnor inte har tid att sminka sig hemma nuförtiden
man väljer själv om man är organdonator elr gör så andra är.. trevligaste är om man startar 15min tidigare än tänkt
Blev just omkört av en dam som sminka sig och rattade med lårbenen
själv satt jag och läste morgontidingen stoppa pipan och rattade in favvoritkanalen medans sökte snusdosan när körde 90 med lastbilen.. att kvinnor inte har tid att sminka sig hemma nuförtiden
man väljer själv om man är organdonator elr gör så andra är.. trevligaste är om man startar 15min tidigare än tänkt