713 703 läst · 11 039 svar
714k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Har ingen aning faktiskt om dom finns att hyra hos maskinuthyrarna. Har aldrig haft behov.richardtenggren skrev:Så är det säkert, trodde dock inte man hittade en sådan hos de vanliga uthyrarna. Nu har jag "Läder" i bilen så inte aktuellt för egen del längre, men var rätt billigt här.
Jo så är det ju, men 8-10 kkr på en textiltvätt, då har jag högre prioriteringar på villhöver-listan. Då kan jag sänka garden och hyra en maskin för 200-ish för en dag eller så.
Men såg att en kärcher textiltvätt kostar ca 4000kr. Då kan man textiltvätta grannens bil för halva priset så är maskinen snart betald😀
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jo, men jag hade nog undvikit instegsmodellerna och gått på en grå maskin från KärcherN Niq skrev:
Byggveteran
· 2 389 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 357 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 357 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 357 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 357 inlägg
En kollega tyckte att firmabilen var slitigt, högtryckstvättade hela innanmätet, tog 3 veckor innan det var någorlunda torrt och sen kom elproblemen som ett brev på posten
Å andra sidan blev det en ny firmabil 😄
Å andra sidan blev det en ny firmabil 😄
Allvetare
· Västra götaland
· 9 121 inlägg
Tja, nu har jag fått nån leverans i alla fall.. hann inte hämta paketet idag, men det vägde 16 kilo när dhl fick det i Tyskland.. nu när det ska lämnas ut av posten väger det 10,3 ... 😆S sk007 skrev: