713 336 läst · 11 033 svar
713k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Tror aldrig jag ha tankat för mera än 100 euro på en gång i hela mitt liv. Fast jag körde V8 mellan 2004-11
Nu då det är dyrt tankar jag mest 20 euros omgångar om jag inte råkar vara i Vasa eller bättre, Närpes (där är bränslet oftast billigast). Då brukar det att få yarisen full på 60 euro,
Nu då det är dyrt tankar jag mest 20 euros omgångar om jag inte råkar vara i Vasa eller bättre, Närpes (där är bränslet oftast billigast). Då brukar det att få yarisen full på 60 euro,
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 300 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 300 inlägg
Så där ja, då har min Nissan flyttat vidare.
Sålde den igår kväll till neråt Göteborg och de körde iväg den för egen maskin efter att de ställt på den och fixat en försäkring.
4000:- fick jag så slapp jag å köra den till skroten själv.
/ Patrik
Sålde den igår kväll till neråt Göteborg och de körde iväg den för egen maskin efter att de ställt på den och fixat en försäkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
4000:- fick jag så slapp jag å köra den till skroten själv.
/ Patrik
Fantastiskt! Har börjat tanka vid halvtank för att slippa köra in kortet 3ggr. eller Easy fuel å ett kortsvep.. Inte så stor skillnad nu vintertid då jag brukar tanka vid kvarts tank för att skydda sig mot kyla om man hamnar i stillastående kö. Vägrar sitta och frysa för soppan håller på att ta slutuseless skrev:
Ni föjer väl svenskarna som stridar i Florida denna vecka i Sick week, de kör på bra!
YT kanalen lägger ut klipp dagligen (även han en svensk som bor på östkusten)
https://www.sickthemagazine.com/sick-week
YT kanalen lägger ut klipp dagligen (även han en svensk som bor på östkusten)
https://www.sickthemagazine.com/sick-week
Redigerat:
jag skulle precis göra ett inlägg om detta, brukar följa diverse drag and drive åkare via youtube (Steve Morris, Tom B, Cleetus, KSR och kanske någon till) och det svenskarna gör där borta med Stefan i spetsen är anmärkningsvärt. Han vann förra året och verkar åka fort även i år och detta är mot förare med stora budgetar som dessutom kan köra året runt. Svenskarna flyger in bara för detta och får bilen att gå snabbt på bara några få testrundor. Sjukt imponerande.Tokslut skrev:
Sök Classic legends på youtube så hittar du svenskarnas egen vlog.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 609 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 609 inlägg
Man kan rengöra dom själv men det är rätt slabbigt och det blir kortare tid tills det sätter igen nästa gång. Är det ett rakt partikelfiter som inte är ihopbyggt med katalysator kan man borra ett hål rakt igenom, det är populärt men olagligt. Det kanske bästa förslaget är att köpa ett nytt från Tyskland för 2500kr och montera det själv.DennisCA skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Dålig koll nu för tiden, men kör Leanders fortfarande? De har ju vunnit några EM åtminstone.MathiasS skrev:jag skulle precis göra ett inlägg om detta, brukar följa diverse drag and drive åkare via youtube (Steve Morris, Tom B, Cleetus, KSR och kanske någon till) och det svenskarna gör där borta med Stefan i spetsen är anmärkningsvärt. Han vann förra året och verkar åka fort även i år och detta är mot förare med stora budgetar som dessutom kan köra året runt. Svenskarna flyger in bara för detta och får bilen att gå snabbt på bara några få testrundor. Sjukt imponerande.
Sök Classic legends på youtube så hittar du svenskarnas egen vlog.
Min kompis brukade vara medlem i deras team när vi pluggade, men nu ses man och hörs så sällan så har ingen koll längre