Mycket för pengarna från verkter.se
Fick hem detta paket tidigare i veckan.
Faktura med bilder av verktyg, inklusive cirkelsåg och styrskenor från Makita med priser och moms. Totalt belopp 5 077,00 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
2,5m styrskena är lite kort när man ska såga en 2,5m (2,4m) lång skiva på längden.

Jo; vet inte hur det ser ut på andra sågar men Festool har två "justervred" i sulan för att minimera glapp/spel när sågen glider i skenan. De bör bägge två ha stöd av skenan såväl innan klingan går in i materialet som när den går ur. Annars är det risk att det blir lite vint i början och slutet av snittet.

//Ronnie

• Gilla
SC Aero
  • Laddar…
Man kan ju köpa 2st 1500mm skenor om man vill ;)(y)

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Bordssåg Skil 1340 AA för 2695 kronor på bauhaus. Sålde slut snabbt sist dom hade den för något år sedan. 2000w, 254 mm klinga och likadant anhåll som på Dewalt. Verkar vara sjukt mycket för pengarna. Finns ett fåtal kvar här och där så passa på!

https://www.bauhaus.se/bordssag-skil-1340aa-2000w

• Gilla
McHolm
  • Laddar…
Fein Multimaster AMM 500 Plus AS för Bosch 18V batterier till bra pris.
Innan Black Week/Friday bryter ut så säljer Conrad.se den nya Fein AMM 500 Plus AS eller Plus Top AS till hyffsade pris jämfört andra svenska näthandlare. Vill Du hitta ännu bättre pris kan Du kolla Idealo.de för tyska nätpriser som är märkbart lägre.
Basversionen AMM 500 Plus AS utan batteri och laddare ligger ca 1000:- lägre än andra i Sverige. Plus Top AS med tillbehör ligger ca 800:- under andra i Sverige.
Priskillnad till AMM 700 Plus/Plus Top AS ansåg jag inte behövdes för min användning. 700-modellen har borstlös motor och är starkare och detta saknas på 500-modellen.
Jag beställde min AMM 500 Plus Top AS med tillbehör för ett par veckor sedan och då var den bara 200:- dyrare. Nu är det ännu lägre pris hos Conrad.se för basmodellen
Får se om någon droppar priserna ännu lägre under kommande vecka. För det har inte varit så många erbjudanden under denna höst så kanske marknaden vaknar till nu?

Orange multiverktyg med väska, batteridriven, nedsatt pris, onlineköp, leveransinformation inkluderad. Multiverktyg med batteridrift, tillbehör och väska, 33 delar, priset är 3 090 SEK.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
Makita DTW285Z 648 kr

[länk]
Om man är villig att chansa på "TJD trading" så... ;) Tredjepartssäljare på CDON hade jag nog stått över...
Skärmdump av en onlinebutikssida med kontaktinformation för TJD Trading, en näringsidkare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Etnoy och 2 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Om man är villig att chansa på "TJD trading" så... ;) Tredjepartssäljare på CDON hade jag nog stått över...
[bild]
extra mycket efter att cdon i veckan ändrade sina avtal till att nu typ tagit bort konsumentskyddet på deras hemsida. Blir du blåst så är det lite mer lycka till.

• Gilla
Emil.P och 6 till
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
Makita DTW285Z 648 kr

[länk]
Obs. att cdon inte är butiken utan endast marknadsplats.
Det är ett import/export företag med en mailadress med domän i Nederländerna som säljer via Cdon.
Utöver det är 285Nm inget att komma med om hjulbultar sitter hårt på ett fordon men byter man själv varje år kan det funka.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
Makita DTW285Z 648 kr

[länk]
Står "utbyte för Makita DTW285Z" man lär få en sån där wish-kopia om man köper. Anmäl till prisjakt.

• Gilla
Etnoy och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.