78 530 läst · 184 svar
79k läst
184 svar
Villa från -69 totalrenovering
Najs, jag håller på med ett från -70. Det första jag gjorde var att installera FTX. skulle vi köra på mekanisk frånluft hade vi dubblat får uppvärmningsförbrukning, frpån 20.000 kwh till 40.000 då en PAX lösning (enligt boverket) skulle kräva att det.Davidbagare skrev:
Ännu en hel dag
börja med att bredda dörrhålet till köket från hallen sett
sen gav jag mig på att stänga dörrhålet till sovrummet vi har rivit
drog även alla slangar till fibern som skall vara i varje rum på ovanvåningen. Drog även slang till fiber i vårt sovrum, kontoret och vardagsrummet precis vid tv
det blir en del slang
avsluta med att sätta upp lite gips men kom inte så långt innan det var dags att åka hem
börja med att bredda dörrhålet till köket från hallen sett
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
sen gav jag mig på att stänga dörrhålet till sovrummet vi har rivit
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
drog även alla slangar till fibern som skall vara i varje rum på ovanvåningen. Drog även slang till fiber i vårt sovrum, kontoret och vardagsrummet precis vid tv
Logga in
Skapa konto
det blir en del slang
avsluta med att sätta upp lite gips men kom inte så långt innan det var dags att åka hem
Logga in
Skapa konto
tyvärr inte det är därför jag är där nere och härjarErikT0 skrev:
elektrikern kommer imorgon så jag hoppas att vi får klart det mesta så jag kan börja lägga Golvspån, borde iallafall börja med det i nästa vecka
Elen i köket är nästan färdigt fattas spotlight och en dosa till vår taklampa men alla vitvaror har nu el när det väl är dax att ställa in dem….dröjer ett tag till
jag satt alla spothinkar på ovanvåningen så imorgon kan jag börja lägga Golvspån en bit där uppe YAY äntligen !
satt upp en den gips i vardagsrummet också lite extra trixig där vi har limträbalken men det löste sig
jag satt alla spothinkar på ovanvåningen så imorgon kan jag börja lägga Golvspån en bit där uppe YAY äntligen !
Logga in
Skapa konto
satt upp en den gips i vardagsrummet också lite extra trixig där vi har limträbalken men det löste sig
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto