816 981 läst · 17 905 svar
817k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Det är ju lättare om du använder definitionerna som resten av mänskligheten använder istället för att hitta på egna om du vill bli förstådd…M mickef skrev:
Du skriver här fortfarande men säger att du har annat att göra än att skriva här…Blodsoppen skrev:
Det är precis lika märkligt som annat du påstår som inte har någon verklighetsförankring…
Du har, som sagt, en benägenhet att mästra mig och bestämma om hur jag får och inte får uttrycka mig. Jag använder epidemi i den betydelsen epidemi. Du får upprepa frågeställningen för jag tappade den.BirgitS skrev:Epidemi och pandemi är begrepp som har använts i årtionden så hur vore det om du använder dig av de betydelserna i stället för att hitta på någon egen.
För 20 år sen var det en pandemi där det var viktigare att skydda unga än att skydda gamla. Har du redan glömt det?
Men min fråga var:
Den handlar inte om framtiden utan om den nu pågående pandemin. Inte heller Klackens inlägg handlade om något annat än denna pandemi.
Så vad är nu ett begripligt svar på min fråga?
Ja ursäkta att jag satt kvar några minuter till. Det är väl bra att jag svarade, gör man inte det så är ni så snabba att påpeka det i massa inlägg efter varandra.Nissens skrev:
Nu ska jag faktiskt koppla ner för idag. Godkväll på er!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 970 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 970 inlägg