3 336 818 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Ja men då trillade paket tre av tre in.
Bosch 18V dammsugare från Primedagarna.
Aldrig sett den så lågt som då så det blev ett köp.
Känns rätt förtroendeingivande, får återkomma med omdöme efter en tids användning.
Bosch 18V dammsugare från Primedagarna.
Aldrig sett den så lågt som då så det blev ett köp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Känns rätt förtroendeingivande, får återkomma med omdöme efter en tids användning.
En del av bytet från Tyska Amazon Prime day har börjat anlända
pumpen och datorn har de inte ens orkat skicka ännu!
Hyvel från Amazon Warehouse med 20% ytterligare prime day rabatt och hjul till sågbänken som är under bygge (ingen prime day på dem)
Logga in
Skapa konto
pumpen och datorn har de inte ens orkat skicka ännu!
Logga in
Skapa konto
Hyvel från Amazon Warehouse med 20% ytterligare prime day rabatt och hjul till sågbänken som är under bygge (ingen prime day på dem)
Det här med airmee leverans är ju rätt trevligt, helt plötsligt står det fina saker utanför dörren som exempelvis den här lilla godingen:
hyvel för att justera djupet på dados eller för att jämna ut dem då jag inte har någon klinga med raka tänder till bordssågen så allt blir randigt. Tillverkad i kina men kvaliteten vid en första anblick verkar mycket bra.
https://www.amazon.de/gp/product/B074LHXC44/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00
Logga in
Skapa konto
hyvel för att justera djupet på dados eller för att jämna ut dem då jag inte har någon klinga med raka tänder till bordssågen så allt blir randigt. Tillverkad i kina men kvaliteten vid en första anblick verkar mycket bra.
https://www.amazon.de/gp/product/B074LHXC44/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00
Köpte mig Tormeks nya centrerande knivjigg KJ45, jämfört med den gamla SVM45an så ska den vara enklare att få slipningen lika på båda sidor eggen. Har varit speciellt spännande att slipa dyrare köksknivar med den gamla...
Har två av de där hyllorna plus hörnhyllan nere i källaren. Riktigt stabila men tungt som bara den att bära ner självA Aeroabuser skrev:
Mina samma tvingar är max ett år gamla och gör noll nytta, de släpper trycket mer än spänner åt så de faller bara ned,, köpte nya irwin quick grip iförgår.A Aeroabuser skrev: