712 353 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Jo, men sånt är kul. Kollegan gjorde en sån resa nyligen, de var 2 som turades om att köra/sova. De missade i planeringen och var framme 6 på morgonen, shopen öppnade inte förens 7.nino skrev:
kom 2st fästen på posten idag. Paketet hamnade väl i en Container som skulle till Sverige och sen Postnordskickats vidare till mig, ingen tullTokslut skrev:"if it doesn't run chrome it"
Fritt ur minnet var kofångarna typ $100 för en olackad och en kromad standard krom knappa $200 och premium kromad dryga $200. Så billigt oavsett. Men jag ska ju ha mina lackade så vart en ny bakstöt i svart "transportfärg" Självklart fick jag med 2 vänsterfästen så det vart inte direkt bra passform...
[bild]
När jag åkte var det öppet 05 - 03 eller nåt sånt, inte stängt mer än nån timme men det var innan kinesenIsakare skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Att åka över Torsåker låter inte kul, lite ologiskt med samt där snackar vi inte någon kvart. Då känns det rimligare med TorsångIsakare skrev:
Att få åka över Torsång är en jävla omväg!
Ja, jag är ironisk och har spenderat många timmar i köer i Stockholm då jag bott i Jakobsberg och jobbade på Kungsholmen. Men tro det eller ej, ibland är det kö som även här på landsbygden
Ja, jag är ironisk och har spenderat många timmar i köer i Stockholm då jag bott i Jakobsberg och jobbade på Kungsholmen. Men tro det eller ej, ibland är det kö som även här på landsbygden
Medlem
· Blekinge
· 10 472 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 119 inlägg
useless skrev:
Även om min farsa råkar vara född och uppvuxen i Torsång, så känns tycker jag hela byn känns lite orimlig..richardtenggren skrev:
Edit: kan inte minnas att jag har varit i Torsåker, får lägga till det på bucket-listan...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Gav mig iväg mot Lappland när det snöade, och tänkte att det var skönt att slippa kalabaliken i Stockholm. Men det var samma kalabalik i Härnösand, och jag blev stående där i 3 timmar.j.f.s skrev: