295 599 läst · 8 036 svar
296k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
OK, intressant!A Anders_Nilsson skrev:Känns snabba. Fingeravtrycksläsaren fungerar utmärkt även om vinkeln är sned till skillnad från Samsung där du måste hålla exakt rätt del av tummen på sensorn i en exakt rak vinkel.Face id fungerar kasst på Samsung. Samsung skickar ut ideliga uppdateringar av juridiska villkor. Att registrerar Huawei ID handlar om att ange email och sedan klicka på länken i det verifieringsmail du får, på Samsung är det en mer invecklad process med ständiga påminnelser om att godkänna Samsung juridiska villkor. Huawei app store kräver ingen inloggning. Jag tycker bara att Samsung är jobbig att använda men andra kan ju ha en annan åsikt. P20Pro hade separat fingeravtrycksläsare vilken var snabbare än den under glass läsare som P30Pro använder men P30Pro är avsevärt snabbare och har vidvinkel på kameran. Båda Huawei tycker jag dock har varit topptelefoner.
Nu har ju Huaeri fallen out of favour med U.S.A. (troligen pga att de gör för bra telefoner) och är inte kompatibla med Google längre men det skall visst finnas en version av BankID som fungerar så det kan bli P40 eller P50 nästa gång.
Du får skaffa en S20 eller S21 så blir du nöjd även med Samsung så löser vi ett problem för kommande bilister.A Anders_Nilsson skrev:
Jag skulle aldrig lagra password eller id-uppgifter av något som helst slag i en Huawei eller i deras sk moln.A Anders_Nilsson skrev:Känns snabba. Fingeravtrycksläsaren fungerar utmärkt även om vinkeln är sned till skillnad från Samsung där du måste hålla exakt rätt del av tummen på sensorn i en exakt rak vinkel.Face id fungerar kasst på Samsung. Samsung skickar ut ideliga uppdateringar av juridiska villkor. Att registrerar Huawei ID handlar om att ange email och sedan klicka på länken i det verifieringsmail du får, på Samsung är det en mer invecklad process med ständiga påminnelser om att godkänna Samsung juridiska villkor. Huawei app store kräver ingen inloggning. Jag tycker bara att Samsung är jobbig att använda men andra kan ju ha en annan åsikt. P20Pro hade separat fingeravtrycksläsare vilken var snabbare än den under glass läsare som P30Pro använder men P30Pro är avsevärt snabbare och har vidvinkel på kameran. Båda Huawei tycker jag dock har varit topptelefoner.
Nu har ju Huaeri fallen out of favour med U.S.A. (troligen pga att de gör för bra telefoner) och är inte kompatibla med Google längre men det skall visst finnas en version av BankID som fungerar så det kan bli P40 eller P50 nästa gång.
Det behövs inte så många människor för att sköta den sortens övervakning.hsd skrev:3:e kvartalet 2020 sålde Huawei 55 miljoner mobiler (hittade ingen färskare siffra)så det måste gp åt en väldig massa avlyssnare för att täcka embart de senaste årens huaweitelefoner dessutom är väl flera kinesiska mobiltillverkare"buggade av kinesiska staten" och furutom de med kinesiska varumärken så tillveras alla andra(utom Samsung) i Kina, även iPhone
Nog för att det finns många invånare i Kina så kan de flesta användare vara lugna då det är omöjligt att avlyssna alla
Registrera telefonen hos tillverkaren? Det har jag aldrig gjort, och jag är nu inne på min tredje Samsungtelefon.A Anders_Nilsson skrev:Känns snabba. Fingeravtrycksläsaren fungerar utmärkt även om vinkeln är sned till skillnad från Samsung där du måste hålla exakt rätt del av tummen på sensorn i en exakt rak vinkel.Face id fungerar kasst på Samsung. Samsung skickar ut ideliga uppdateringar av juridiska villkor. Att registrerar Huawei ID handlar om att ange email och sedan klicka på länken i det verifieringsmail du får, på Samsung är det en mer invecklad process med ständiga påminnelser om att godkänna Samsung juridiska villkor. Huawei app store kräver ingen inloggning. Jag tycker bara att Samsung är jobbig att använda men andra kan ju ha en annan åsikt. P20Pro hade separat fingeravtrycksläsare vilken var snabbare än den under glass läsare som P30Pro använder men P30Pro är avsevärt snabbare och har vidvinkel på kameran. Båda Huawei tycker jag dock har varit topptelefoner.
Vad menar du med saknar pekfinger? På S20FE kan man registrera flera fingrar för fingeravtrycksläsaren.A AndersS skrev: