713 218 läst · 11 028 svar
713k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Jag har en sådan balansgrunka galento skriver om.. bra grejer.Isakare skrev:
Och en manuell däck maskin från biltema..
Nu är jag lite tråkig surgubbe men däckjobb gör jag inte själv, är det inte ett jädra bök&bosande med prylar som tar plats?
njä.. 50 pack ventiler tar inte mycket plats..Fotografen skrev:
maskiner har man ändå så någon till får alltid plats..
Jag har mina grejer i en egen verkstad..
Inte där jag skruvar...
Nä, latmasken har slagit till hårt mot samhället. Man gör inte ens saker även fast man både kan och har grejerna.F fribygg skrev:
Kollega har varit bilmek i många år, nu har han serviceavtal på bilen och däcken på hotell. Hans garage är fullutrustat för att kunna vara bilverkstad.
Välfärdens och rikedommens baksida, förmodligen är det på liknande sätt i många i-länderIsakare skrev:
Detta låter ju helt underbart får man fråga vad det är för nåt har bytt däck på våra mc/moppar och skotrar i många år själv , tog av ett idag faktiskt.Isakare skrev:
Har en manuell balancerare , gjorde en kopia av en färdigköpt en kompis hade. Men vore ju
kalas att kunna greja bilhjulen också då vi har 6 bilar.
Inte på den lyktan. Jag kollade själv och de rackarna hade byggt in skiten inne i lyktan så du inte kom åt den. Men som jag skrev så fann de en duktig kille som delade på lyktan och mekade om skiten =) De provade med både mazda och mekonomen. Så det blev inget av de.H Holmspel skrev: