394 170 läst · 1 315 svar
394k läst
1,3k svar
Villa Ramnemark 2.0, Nytt hus och nya projekt
Det är väl årets shoppingvecka för dig. Återkoppla gärna vilka fynd du har gjort under Black Friday-veckan
Det beror ju lite på firmans rabatt. Men jag fick offerter från två av våra grossister i mitt eget namn och 30% av min order var billigare hos en ena grossen, resterande 70% var billigare på Elbutik. Rexel var dyrare på varenda vara med runt 50% rabatt ändå… Elbutik står sig rätt bra i prisnino skrev:
Ok
Ska kolla med lokala firman vad dom tar, är ändå 5 lägenheter som ska göras om se det är ju endel material
Vilka dosor ska man köra med tycker du, ok pris och smidiga att sätta?
Köpte en med regelfäste och det verkade ju smidigt men inte provat än...
Men det är ju 50-60 mer än en vanlig simpel dosa
Ska kolla med lokala firman vad dom tar, är ändå 5 lägenheter som ska göras om se det är ju endel material
Jag jobbar ju på en rätt stor firma och är väldigt lite inblandad i kostnader, så när det gäller prisvärt material så har jag inte så bra tips. När det gäller dosor så är Schneiders och Elkos nya dosor kanonbra. De är förmodligen de dyraste som finns, men de funkar bäst och har bäst lösningar. Elko har regelfästen med integrerade hullingar så man slipper skruvskalle. ABB har liknande lösningar och är nog lite billigare, men har inte så mycket erfarenhet av demnino skrev:Ok
Försöker hitta black friday erbjudandet hos elbutik. Men lyckas inte se den på deras hemsida. Är det något du kan dela med dig utav?Ramnemark skrev:
Bugar och bockar! Beställningen är nu lagd
Om det inte är akut så ska man inte handla något i November innan BF .richardtenggren skrev:
När vi renoverade badrummet i förra huset så hade jag spanat under hela året och när det var BF så köpte jag i princip allt och sparade runt 14k. Däremot är det inte alla år som det är något att fynda
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Absolut, nu var min beställning så pass liten att det inte gjorde något, leveranstid var viktigareRamnemark skrev:
Gjorde rätt bra deals på Tapwell igår också, ska beställa badkar och radiatorer med
Jag kan även tipsa om att Hornbach säljer Plejd-produkterna och är inte billigast på någon av dem. Med deras prisgaranti så kan man göra en del klipp.
LED-10 kostar 690kr, blir 550kr
GWY-01 kostar 845kr, blir 648kr
CTR-01 kostar 519, blir 458kr
DIM-01 kostar 499, blir 412kr
LED-10 kostar 690kr, blir 550kr
GWY-01 kostar 845kr, blir 648kr
CTR-01 kostar 519, blir 458kr
DIM-01 kostar 499, blir 412kr