3 780 484 läst · 12 845 svar
3780k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jaså? Bil finns iaf. Finns säkert billigare någon annanstans.B Byggisen skrev:
tillbehor-dammsugare-och-rengoring/munstycke-dammsugare-och-andra-tillbehor/10120/nilfisk-borstarrengoringskit-for-bil-107417190
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förlåt uttryckte mig slarvigt. Menade medföljande tillbehör. 500 för några små plastmunstycken är ju hutlöst.M mxjolle skrev:
Den har sina fördelar, men också en för mig helt avgörande nackdel:A ason skrev:
Det går inte att på ett enkelt sätt ta av böjen/handtaget från slangen, så att man kan sätta på en lämplig adapter som passar ens verktyg. Böjen måste alltså sitta kvar vilket är mycket irriterande. Speciellt vid slipning och sånt.
Den är "bra" till stationära maskiner. "Värdelös" till batteri-diton.
Ja just ja, jag hade glömt böjen.C Chentin skrev:Den har sina fördelar, men också en för mig helt avgörande nackdel:
Det går inte att på ett enkelt sätt ta av böjen/handtaget från slangen, så att man kan sätta på en lämplig adapter som passar ens verktyg. Böjen måste alltså sitta kvar vilket är mycket irriterande. Speciellt vid slipning och sånt.
Den är "bra" till stationära maskiner. "Värdelös" till batteri-diton.
Troligtvis för att jag tog bort den och inte orkade sätta tillbaka den för ganska länge sedan.
Inte en särskilt genomtänkt detalj, men för övrigt har jag varit mycket nöjd med köpet under de 5(?) år jag ägt den.
Hur får du själva slangen att sitta fast i maskinen då?Lostmoose skrev:
Det är ju inte som på Kärcher WD6 t.ex där det är ett bra fäste när man tar bort böjen.
Förlåt för off topic.
Antar att du menar hur jag får slangen att sitta fast ordentligt i teleskopröret, svaret är att det får jag inte.C Chentin skrev:
Ska jag dammsuga mycket golv hämtar jag silvertejp, är det inte så mycket fumlar och svär jag tills det är klart.
Jag är inte av uppfattningen att Proffsmagasinet brukar ha bra priser. De är inte dyrast, men typ aldrig bland de lägsta. I alla fall inte när jag kollar.
Den bandsågen finns för 1 905 kronor på Amazon. https://www.amazon.se/Bosch-Profess...bandsåg+GCB+18V-63&qid=1637586814&sr=8-1&th=1
Den bandsågen finns för 1 905 kronor på Amazon. https://www.amazon.se/Bosch-Profess...bandsåg+GCB+18V-63&qid=1637586814&sr=8-1&th=1