7 723 läst · 115 svar
8k läst
115 svar
Quiz: Vad kan du om sågar?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 293 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
De du nämner är ju musikaliska genier och var inte med på mina släktkalas som liten.F fiskbuggaren skrev:Det är nästan som att döma ut musik pga lägereldstrubadurer. Välspelad såg är magiskt.
Jag vet inte om Martin här är bästa exemplet, men det var det första jag hittade nu [media]
Edit: [media] Ternheim backad av såg har jag faktiskt sett live. Jag minns det som en närmast religiös upplevelse men det kräver väl att man gillar grundmaterialet också.
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 413 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 360 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Alltid lärorikt
Alltid lärorikt
Vad pratar du om?MariaiÖstergötland skrev:
Vem har inte sett "på rymmen med Pippi"?
Självklart vet jag att man kan spela på en såg.. Men att man skulle tillverka en såg specifikt för att spela på kändes bara så dumt så jag gissade på når annat..
Även om första instinkten givetvis var att välja det svaret.. Men som sagt.. kändes bara för dumt..
Ibland är det inte för dumt för att vara sant.Violina skrev:Vad pratar du om?
Vem har inte sett "på rymmen med Pippi"?
Självklart vet jag att man kan spela på en såg.. Men att man skulle tillverka en såg specifikt för att spela på kändes bara så dumt så jag gissade på når annat..
Även om första instinkten givetvis var att välja det svaret.. Men som sagt.. kändes bara för dumt..
Medlem
· stockholms län
· 4 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 527 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 975 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 993 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"