1 655 196 läst · 3 173 svar
1655k läst
3,2k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg
Hon såg ju helskön ut!Marike skrev:Nu måste jag också, jag behöver en klapp på axeln.
Hon heter Anki, är 15,5cm hög, en riktig järneks(lady), påminner om släkten men inte till 100%. Snart får hon både ögon och ällingar, kanske även en " ful ankunge" att passa. På så vis är även temat ändrat. Alla är brännmärkta så det är några riktiga svartfötter. [bild]
Kan man få se henne i lite bättre belysning också?
Hon är ju lite skum. Jag har ju haft en förebild som jag tycker är helt perfekt, frågan är om hon avviker tillräckligt mycket från den. Respekten för upphovsrätt är stor. dock, som sagts i en annan tråd, bör det inte vara några problem om det inte är i kommersiellt syfte.Lostmoose skrev:
Återkommer med bild när gruppen är färdig, vilket den ska vara tills vi får besök av barnbarnen, den gick ju under epitetet leksaker på ett auktionshus, det tar jag fasta på.
Precis, enkelt formspråk, så känner jag, mamma beskyddande ställning, ällingarna lite oroligt mammiga och den fula lite ledsen av att inte få vara med i gänget. Lite som med oss människor, alltid någon som får stå ensam i nåt hörn. Hoppas jag lyckats förmedla känslan, själv känner jag faktiskt lite empati för den ensamma träbiten, jag är nog inte riktigt rätt funtad.L Lilllen skrev:
Redigerat:
Favorit är stackaren i förgrunden med kvist mitt uppe på skallenMarike skrev:Precis, enkelt formspråk, så känner jag, mamma beskyddande ställning, ällingarna lite oroligt mammiga och den fula lite ledsen av att inte få vara med i gänget. Lite som med oss människor, alltid någon som får stå ensam i nåt hörn. Hoppas jag lyckats förmedla känslan, själv känner jag faktiskt lite empati för den ensamma träbiten, jag är nog inte riktigt rätt funtad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Några nya alster vi har nycklarna liggandes i en låda så nu är det dags för ett nyckelskåp. Jag har ingen hög pall när jag slöjdar så jag gör en som jag kan använda för att avlasta knäna när jag jobbar vid bänken lederna börjar att påminna mig om att man börjar bli äldre. Jag gjorde en kopia på en äldre modell av Minesto men nu ville kompisen ha en kopia på den nya varianten. Det är ett marint kraftverk som fungerar med hjälp av tidvattnet och strömmarna i havet.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Underbar pall!Leo Sirkiä skrev:Några nya alster vi har nycklarna liggandes i en låda så nu är det dags för ett nyckelskåp. Jag har ingen hög pall när jag slöjdar så jag gör en som jag kan använda för att avlasta knäna när jag jobbar vid bänken lederna börjar att påminna mig om att man börjar bli äldre. Jag gjorde en kopia på en äldre modell av Minesto men nu ville kompisen ha en kopia på den nya varianten. Det är ett marint kraftverk som fungerar med hjälp av tidvattnet och strömmarna i havet.
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]