817 395 läst · 17 905 svar
817k läst
17,9k svar
Varför har ni inte vaccinerat er mot Covid-19 ?
Chans? Vilken sida står du på?Catharina Åberg skrev:
C vitamin hjälper inte, men klorin är grejer det.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 973 inlägg
Men man vet ju inte i förväg om ens immunsystem kommer att överreagera eller inte. Beroende på ens gener mm. kan chansen vara väldigt liten eller ganska stor.Catharina Åberg skrev:
Nåja, det är inte kul att ligga på sjukhus för att man är så dålig att man inte kan syresätta blodet ordentligt heller. Och det är ju några procent av alla fall som hamnar där så den risken är inte väldigt liten.
BirgitS skrev:Men man vet ju inte i förväg om ens immunsystem kommer att överreagera eller inte. Beroende på ens gener mm. kan chansen vara väldigt liten eller ganska stor.
Nåja, det är inte kul att ligga på sjukhus för att man är så dålig att man inte kan syresätta blodet ordentligt heller. Och det är ju några procent av alla fall som hamnar där så den risken är inte väldigt liten.
Men du vet väl att folk ha dött av injektionerna. Det vet man inte heller vem som gör i förväg…ha ha…eller kommer att göra framöver…för det är då det sker för de allra flesta…
Mga vet inte när haft det ens…jag tror jag kan ha haft det när folk kom hem fr Italien redan i febr 20. Hade antikroppar 11 mån efter det. Har inte varit sjuk sen dess, då var det som en mild influensa och det vet jag fler som hade…
Nu är jag skyddad ett bra tag, enligt studier som karolinska gör på personal där, de har ff sina antikroppar kvar…och det har jag oxå…
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 973 inlägg
Ja, typ 2-3 st i Sverige och tusentals har dött för att de inte var vaccinerade.Catharina Åberg skrev:
Vad som sker i framtiden är det ingen som vet utan det är ju bara ogrundade gissningar.
Kan inte bli roligt att vara kvar när 80-90 % av befolkningen dör, du får nog inte ut någon lön längre då och det finns just ingen mat att köpa. Att dö av svält är inte trevligt.
nej det är inga ogrundade gissningar alls. Ju fler injektioner desto sämre immunförsvar… detta är ju inget vaccin…det är genterapi…nödgodkänt…BirgitS skrev:Ja, typ 2-3 st i Sverige och tusentals har dött för att de inte var vaccinerade.
Vad som sker i framtiden är det ingen som vet utan det är ju bara ogrundade gissningar.
Kan inte bli roligt att vara kvar när 80-90 % av befolkningen dör, du får nog inte ut någon lön längre då och det finns just ingen mat att köpa. Att dö av svält är inte trevligt.
ha ha folk har bara dött i covid i Sverige sista 1,5 året, inte i ngt annat…
Detta är hjärntvätt…att tro att flera 1000 tals dött, visade pcr testet positivt och människan fig i trafikolycka skrevs det dödsorsak covid. pcr plandemi är vad det är..
Redigerat:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 973 inlägg
Nej, det är ju bara att se vilka som är inlagda så ser man ju att vaccinerna skyddar mot att bli sjuk i covid.Catharina Åberg skrev:
Nej, man får inte sämre immunsystem för att man vaccinerar sig flera gånger mot influensa, TBE, mässling, påssjuka, röda hund, stelkramp, polio osv. Lika lite får man det genom att vaccinera sig flera gånger mot covid.
Nej, det är inte genterapi. Sånt gör man på andra sätt.
Nej, covidvaccinerna är inte nödgodkända i EU utan komplett och helt normalt godkända på samma sätt som alla andra vacciner och andra läkemedel. Du verkar behöva läsa på lite mer.
läs på Läkemedelsverket får du se…finns ingenstans i världen som de är godkända…BirgitS skrev:Nej, det är ju bara att se vilka som är inlagda så ser man ju att vaccinerna skyddar mot att bli sjuk i covid.
Nej, man får inte sämre immunsystem för att man vaccinerar sig flera gånger mot influensa, TBE, mässling, påssjuka, röda hund, stelkramp, polio osv. Lika lite får man det genom att vaccinera sig flera gånger mot covid.
Nej, det är inte genterapi. Sånt gör man på andra sätt.
Nej, covidvaccinerna är inte nödgodkända i EU utan komplett och helt normalt godkända på samma sätt som alla andra vacciner och andra läkemedel. Du verkar behöva läsa på lite mer.
Det är detta som folk inte begriper med lite lägre iq
Rödahund etc är vaccin men detta är genterapi, en j…a skillnad.
Hoppas du får starkaste dosen då du begriper, för det är väl det som måste hända i ditt fsll.
Om jag mot förmodan skulle hamna nedsövd eller medvetslös på sjukhus, hoppas jag att mina anhöriga har vett nog att låta den samlade läkarvetenskapen avgöra vilka livräddande insatser som är bäst, och inte komma med egna krav, oavsett om det är vitaminer, blodiglar eller kristallhealing.Catharina Åberg skrev:
nu ville en region göra smittspårning på delta men FHM satte stopp för det. Då hade det visat sig tydligt att det är de vaxade som spritt det…blä vilken sörja…och när ska folket vakna?B b8q skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 973 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 973 inlägg
Jo, samtliga covidvacciner som används eller har använts i Sverige är fullgodkända av EMA precis som alla andra läkemedel. Du kom med påstående om att de var nödgodkända först så du får bevisa att det är så.Catharina Åberg skrev:
Nej, covidvaccierna är fortfarande inte genterapi. Du verkar inte veta hur genterapi går till.
Ja, jag lyssnar bara på seriösa källor.Catharina Åberg skrev:
Nej, de förstår inte vad som pågår eftersom de inte ens kan läsa en faktatext/rapport utan att feltolka den.