60 315 läst · 289 svar
60k läst
289 svar
Smidigt sätt att göra stora transaktioner
Silver78 skrev:
Silver78 skrev:
Om jag nu drar den möjligen felaktiga slutsatsen att det handlar om dödsboet efter din mor kanske det finns några "gamla papper" som kan duga som underlag. Tänker mig lönebesked, pensionsutbetalningar, avräkningsnotor, kontoutdrag (med kontantuttag), dokument kring fastighetsförsäljning eller några liknande dokument?Silver78 skrev:
Jag skulle absolut inte lägga mig platt direkt men du kanske anser att du redan nått vägs ände i denna fråga och då är väl det bara att beklaga att stiftelsen inte fick del av det din mor önskade.
Om det fanns så är det kasserat. I och med att hon var lite dement sista tiden så hade hon samlat på sig otroligt mycket. Så jag har nått vägs ände. Men livet går vidare.Alfredo skrev:Om jag nu drar den möjligen felaktiga slutsatsen att det handlar om dödsboet efter din mor kanske det finns några "gamla papper" som kan duga som underlag. Tänker mig lönebesked, pensionsutbetalningar, avräkningsnotor, kontoutdrag (med kontantuttag), dokument kring fastighetsförsäljning eller några liknande dokument?
Jag skulle absolut inte lägga mig platt direkt men du kanske anser att du redan nått vägs ände i denna fråga och då är väl det bara att beklaga att stiftelsen inte fick del av det din mor önskade.
Liknande trådar
-
Tips på smidigt sätt att såga vagnstycken
Altan & Uteplats -
Hur löser jag detta på ett smidigt sätt?
Trädgård allmänt -
Tegelfasad fogarna spricker. Kan man laga den på ett smidigt sätt?
Fasad -
Flytta nätverkskabeln på smidigt sätt
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Smidigt sätt att beräkna längd på GV-slingor?
Värme allmänt