144 502 läst · 2 074 svar
145k läst
2,1k svar
Juridiken i all ära, men vem TYCKER du borde få fastigheten, Esbjörn eller Ebba?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Det tänker jag inte recensera men att Reinfeldt/Borg var både väl respekterade och ansedda både i Sverige och utomlands är ju odiskutabelt.K kortis skrev:
Att fastighetsaffären skadat KD har du ingen aning om, och ingen annan heller. Skall jag killgissa så tror jag på abortmotståndet och den kristna framtoningen. Partiet har väl också hamnat lite i skuggan av de övriga konservativa partierna.E El-Löken66 skrev:Fast partiet hade kanske gärna inte seglat ner under riksdagsspärren?
Hur stenhård och flashig Ebba än var. Gäller att inte vara för egocentrisk i den positionen.
Faktum är att Ebba hade inte lidit någon större skada genom att backa, vilket hon sa att hon skulle.
Nu har hon istället skadat sitt parti.
Hur hennes personliga image ändras återstår att se.
Nu säger ju KD just detta om du läst dagens artiklar men visst kan det även vara farbror Putin som är i farten igen.D Dr Jumping Jack skrev:
Men egentligen spelar det ingen roll hur, det viktiga är känslan inom kd och där pekas denna fastighetsaffär ut som en stor bidragande faktor.
Read it and weep.
Skulle nog tro att opinionsinstituten har god uppfattning i frågan och även de politiska kommentatorerna som använder sig av dessaD Dr Jumping Jack skrev:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zg2vr5/ebba-buschs-mamma-ska-vittna-i-fastighetstvisten
Striden fortsätter, tyvärr.
Striden fortsätter, tyvärr.
Här har jag missat; vilket opinionsinstitut har mätt fastighetsaffärens betydelse för partisympatier? Tacksam om du ger mig en referens. Dom politiska kommentatorerna killgissar precis som vi, möjligen lite mer proffesionellt, men trots allt killgissar dom.K kortis skrev:
Ja! Jag hoppas att Ebba är ståndaktig och håller ut hela vägen. Ni som beklagar att KD faller i opinionsmätningarna får helt enkelt se er om efter ett annat parti.K kortis skrev:
I Sverige eller världen i stort? Kanske i Sverige, men annars kan vi ta några exempel på ledare med stora triumfer:D djac skrev:
Winston Churchill
Josef Stalin
Mao Tse Tung
Djingis Khan
Alexander den store
Så du tror inte att kommentatorer och proffs på politiskt tyckande använder sig av undersökningar som vi inte vet något om iaf så gör ju alla partier fortlöpande det och de har ju goda kontakter där, nej det är klart bara manliga kommentatorer, el är de som har rätt flickgissareD Dr Jumping Jack skrev: