3 780 572 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Visst gäller det endast om butiken har det i lager? Jag kunde inte se att det gick att gåvidare då ingen lokal butik hade det i lager. Men jag kan såklart ha missat någon detalj.Exostor skrev:
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Jag har iallafall tidigare beställt saker med gratis frakt som inte funnits i min butik, just pga de var slut i butiken. Men det kan ha ändrats, det var nog ett år sen.I Ironside skrev:
Här i mälardalen är det fri frakt (hem/utlämning enligt gängse postnordlotteri) för beställningar över ngt visst belopp tror jag, osäker vilket. Har iaf inte behövt betala frakt på någon av senaste månadens tre olika beställningar av Raaco-boxarExostor skrev:
Medlem
· Stockholms Län
· 694 inlägg
Samma här, även saker som inte finns i butikens ordinarie sortiment (deras "compact store"). Och det var inte jättelänge sedan. De har dock hållit på och trixat med det där. Ett tag gick det inte att beställa för upphämtning i butik alls.Exostor skrev:
Där har du fel, när jag går in i kassan finns det en liten ruta där det står "Leveransen är alltid gratis vid hämtning i butik.Raskus skrev:
Priserna för olika fraktalternativ kan variera"
Går man desdutom ett steg längre till fraktalternativ så finns det en flik som det står "hämta i butik, gratis frakt" på.
Hm ok, jag vill minnas att det endast gäller prylar som finns i lager i den fysiska butiken.P Prodigys skrev:
Men jag lyckas inte få välja närmaste butiken vid det alternativet utan hänvisas till en som ligger tre mil bort...... och det är den enda som finns som alternativ med gratis frakt och hämta i butik.......P Prodigys skrev: