nanowire nanowire skrev:
Här i mälardalen är det fri frakt (hem/utlämning enligt gängse postnordlotteri) för beställningar över ngt visst belopp tror jag, osäker vilket. Har iaf inte behövt betala frakt på någon av senaste månadens tre olika beställningar av Raaco-boxar :thinking:
Verkar som skrymmande saker får frakt. T ex en Woods då den skickas hem. Surt..med tanke det står fri frakt över 799:-
 
Vafan..nån mer som har problem att handla online på CO??? Går inte komma vidare på betalnings och användaruppgifter..

är inloggade och fått rabatter in varukorgen:mad:
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Vafan..nån mer som har problem att handla online på CO??? Går inte komma vidare på betalnings och användaruppgifter..

är inloggade och fått rabatter in varukorgen:mad:
Inga problem i förmiddags. :thinking:(y)
 
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Vafan..nån mer som har problem att handla online på CO??? Går inte komma vidare på betalnings och användaruppgifter..

är inloggade och fått rabatter in varukorgen:mad:
Man kan nog säga att där har dom mycket att jobba på!
Enklaste och snabbaste sättet är att beställa i butik. Snabbare leverans (en vecka snabbare) och rabatter brukar inte vara ett problem. Butikerna vill ha bra försäljning!
 
P Prodigys skrev:
Där har du fel, när jag går in i kassan finns det en liten ruta där det står "Leveransen är alltid gratis vid hämtning i butik.
Priserna för olika fraktalternativ kan variera"
Går man desdutom ett steg längre till fraktalternativ så finns det en flik som det står "hämta i butik, gratis frakt" på.
Det gäller bara saker som finns i den aktuella butiken. Det går inte att beställa saker till en butik för avhämtning.
 
Jag brukar gå in i butiken och beställa där. Då tar de hem varan utan frakt. Visserligen så innebär det ett extra besök men jag brukar vara i närheten ganska ofta.
 
harry73
jac jac skrev:
men jag brukar vara i närheten ganska ofta
Systembolaget? :p:beer:
 
  • Haha
  • Gilla
Exostor och 4 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det gäller bara saker som finns i den aktuella butiken. Det går inte att beställa saker till en butik för avhämtning.
Jag har lyckats beställa saker till butik som endast finns online via kundtjänsten.
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det gäller bara saker som finns i den aktuella butiken. Det går inte att beställa saker till en butik för avhämtning.
Jag har vid minst två tillfällen beställt saker som inte finns i aktuell butik och fått dem levererat till butiken.
En av dessa tillfällen var det tre luftavfuktare, någon skrev tidigare att det inte gick med stora varor.

En lite märklig grej var dock att vid ett annat tillfälle kunde jag inte få varorna till en butik men till en annan, en mil längre bort(Göteborg).
 
FredrikR FredrikR skrev:
Inga problem i förmiddags. :thinking:(y)
Har inte gått på hela em..in och testa så får ni se. Har mailat kundservice med bilder. Skall se till att jag får köpa dem imorgon:devilish:
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Har inte gått på hela em..in och testa så får ni se. Har mailat kundservice med bilder. Skall se till att jag får köpa dem imorgon:devilish:
Fick Mail från CO nu och de bad om ursäkt samt bjöd på frakten.
 
  • Gilla
jonmo och 2 till
  • Laddar…
I
Nu hamnar vi kanske lite OT man kan meddela att Clas Ohlson nu själva sagt att det inte är alla butiker man kan skicka till när man köper online. En av dem var uppenbarligen min lokala.
 
  • Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
Jag vet inte om det är som att svära i kyrkan, men Amazon säljer just nu kap- och gersåg Bosch GCM 8 SJL för 2999kr. Det är en femhundring under lägsta pris jag sett.

Men det kanske kommer fler kampanjer på denna maskin under våren/sommaren.
 
T trasker skrev:
Jag vet inte om det är som att svära i kyrkan, men Amazon säljer just nu kap- och gersåg Bosch GCM 8 SJL för 2999kr. Det är en femhundring under lägsta pris jag sett.

Men det kanske kommer fler kampanjer på denna maskin under våren/sommaren.
Är väl ett helt ok pris! Har kostat 2 868:- som lägst enligt prisjakt. (2018-06)
 
  • Gilla
Danne_83
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.