1 052 470 läst · 12 707 svar
1052k läst
12,7k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
När frun jobbar passade jag på att ta in fajbroj i sovrummet. (Pst! Säg inget till frun bara, de är bannlysta i rummet kattera) Och när han äntligen fick möjlighet att få komma in, tog han bara ett halvt varv i sängen och pladask! så låg fajbroj. Och bara Såå trött på passade han då på att bli.
Och när jag försökte ta en ”normal” bild så protesterade han ganska övertygande och täcker för ansiktet och säger: JAG SOVER!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och när jag försökte ta en ”normal” bild så protesterade han ganska övertygande och täcker för ansiktet och säger: JAG SOVER!
Logga in
Skapa konto
Å tofsar på öronen har han också!Noramasen skrev:När frun jobbar passade jag på att ta in fajbroj i sovrummet. (Pst! Säg inget till frun bara, de är bannlysta i rummet kattera) Och när han äntligen fick möjlighet att få komma in, tog han bara ett halvt varv i sängen och pladask! så låg fajbroj. Och bara Såå trött på passade han då på att bli.
[bild]
[bild]
Vi har lärt Bärra att väga sig själv...
Han har dock lite svårt att acceptera att hela Bärra måste placeras på den nya fina "drick-tronen" som inköpts nyligen.
Han satt på igår och drack, och då sa displayen 8,4kg...
Han har dock lite svårt att acceptera att hela Bärra måste placeras på den nya fina "drick-tronen" som inköpts nyligen.
Logga in
Skapa konto
Han satt på igår och drack, och då sa displayen 8,4kg...
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg
Mina sympatier med Bärra. Det där tricket brukar jag också använda.
Renoverare
· Stockholm
· 18 343 inlägg
Plockade ner honom när började gnaga på skåpet! Han ska få bli utekatt nu till våren, anar att han kommer sitta i en hel del träd.L Lucif3r skrev:
Kan hoppat från golvet. Min kompis har en skogis som när hon var yngre hoppade upp på dörrar och gardinstänger stilla sittande från golvet. Att hon kom så högt var väl en sak för sig... men hur i H? Fick hon stopp på gardinstången? eller dörren? Det är ju inte direkt anpassat för flygande/ hoppande katter att landa!?!J Jonobe skrev: