1 787 105 läst · 5 835 svar
1787k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Vad menar du? Jag resonerar inte, jag konstaterar hur situationen ser ut idag. Vad har Toy Story 3 med saken att göra? Använder de plasmaskärare i den filmen? Eller andra verktyg från Lidl?Lime113 skrev:Med det sättet att resonera skulle du köpt bitcoin för länge sedan och plasmaskäraren första gången. Köp bitcoin idag istället så behöver du inte tänka tillbaka på Feb 2021 när den var så billig.
OT: hade ni köpt bitcoin istället för Toy Story 3 på DVD 2010 så hade ni haft ett värde på $10 miljoner.
Verktygstokig
· Halland
· 7 536 inlägg
Vilket innebär?Frustrator skrev:
Så vitt jag förstår är målgruppen för den filmen barn, så det har inte sett den. Jag visste inte ens att det fanns en trea. Eller är det en film som folk köper 10 stycken av och försöker sälja för dubbla priset nästa dag?
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 549 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 549 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 536 inlägg
Blir intressant att se vad Lidl ev gör när det plötsligt kommer tillbaka 70st plasmaskärare som är öppnade..
Till alla som inte förstod bitcoin kommentaren:
För den som år 2010 valde att köpa bitcoins för 50 kr istället för att gå in på Lidl och köpa 3 påsar chips för 50 kr, så skulle samma bitcoins ha ett värde motsvarande 3,3 miljoner dollar.
För den som år 2010 valde att köpa bitcoins för 50 kr istället för att gå in på Lidl och köpa 3 påsar chips för 50 kr, så skulle samma bitcoins ha ett värde motsvarande 3,3 miljoner dollar.
Några tankar
* Varför säljer Lidl behåar från 85C men overaller från strl 48? Är det så tyska befolkningen ser ut?
* det finns ofta arbetsstrumpor men väldigt sällan kalsonger. Är kalsonger flergångsanvändning?
Nästa vecka på Lidl.
* Varför säljer Lidl behåar från 85C men overaller från strl 48? Är det så tyska befolkningen ser ut?
* det finns ofta arbetsstrumpor men väldigt sällan kalsonger. Är kalsonger flergångsanvändning?
Nästa vecka på Lidl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto