Mikael_L Mikael_L skrev:
Rätt imponerande faktiskt.
Väldigt duglig pryl för sina pengar ...
Japp, lagom pris och funktion för oss sällananvändare.

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Jag kom 10 min efter öppning, då var det ganska lugnt och jag fick näst sista plasmaskäraren (av 16 om jag förstod personalen rätt) i den butiken...

/U
Jo, det låter som att det var relativt lugnt. Endast 15 plasmaskärare sålda på hela 10 minuter!

Willys och Coop kan bättre än så! :p

Jag lyckades att norpa det sista plasmaexet i min lokala butik men lyckades inte att lokalisera de extra munstyckena, hade lite ont om tid. Bör jag gå tillbaka och se om jag hittar en kartong eller är det standardprylar som går att få tag på i andra affärer?

Person håller i en kundkorg med verktyg för luftkompressorer i en affär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]
Kolla så den inte läcker luft.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
A
Det var 5 plasmaskärare kvar på Lidl i Lomma vid femtiden idag, kan marknaden vara mättad?

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Scout Scout skrev:
Haha jaa det är ju lätt att bli "carried away" när man följer den här tråden...
Själv så har jag ju den där metallsågen stående i en kartong... jag behöver ju inte en sådan.
Jag borde vetat bättre... jag är ju skruvdragarberoende :cool:
Jag har i alla fall packat upp min och okynnes sågat ett alu rör
Får se om någon plasma är kvar när jag i veckan äntrar tröskeln till mitt Lidl. Då kommer jag att sätta karaktären på prov

• Gilla
Scout
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Skulle vilja varna för en grej. Jag har två slangupprullare och de har varit bra! Däremot trodde jag mina kompressorer hade blivit dåliga för de står sig inte en vecka med tryck längre utan behöver fyllas på efter en timme. Inser nu att det nog är slangupprullaren. Vilket även youtubern flaggar för.

Om det har blivit bättre, vet ej. Men håll utkik för läckage om ni köper.

[media]
Som biltemas då!

• Gilla
Lime113
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
...altså, skojar ni, är det kö utanför lidl när de öppnar? Eller är både det och lidl plus appen bara på skoj?

Eller är priserna och kvaliten så bra att det är befogat? (jag har köpt ett fåtal saker av märket parkside (parkslide var det väl nån som skrev?) och det känns ju ungefär som nåt jula eller biltema brandat märke, kanske något bättre...

Är det verkygen eller några liter mjölk som köas för?
Själv blir jag alltid besviken när jag ett par gånger per år testhandlar på lidl då jag tycker 30% av matvarorna jag ska ha saknas eller är av ett märke jag inte vill köpa... Men det kanske är att man måste ha en stor hunger på plasmaskärare och skruvdragare som drar en till lidl, inte billig mat?
Alltid kö när de har något prisvärt

13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]
Var är mjölken? :thinking:

• Haha
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Var är mjölken? :thinking:
Hade jag kommit hem med mjölk hade partnern undrat vad jag pysslar med. Speciellt eftersom denne satt i bilen tillsammans med mjölken vi nyss hämtat på Coop.
(Det har även köpts overlockmaskin på Lidl ;))

• Gilla
stigen
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Låter primitivt, jag får allt mitt hemkört, inburet i garaget och uppackat i rätt ordning, inkl. mjölken. Du måste ha fel app...
Nu är vi två i hemkörningsklubben (y)

Försluten kartong på trägolv representerar nyligen hemleverans.
Skapa konto
En öppnad kartong med en Parkside hålsåg PLS 145 A1 förpackning på ett trägolv.
Skapa konto

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Nu är vi två i hemkörningsklubben (y)

[bild] [bild]
Har du fått en ny på garantin?
Min har nämligen gått sönder och funderar på om jag ska lämna tillbaka eller försöka reklamera

Humulus Humulus skrev:
Har du fått en ny på garantin?
Min har nämligen gått sönder och funderar på om jag ska lämna tillbaka eller försöka reklamera
Lämna du tillbaka. Mitt kvitto saknades (före appen :crysmile:) så jag fick maila dem. Det tog en vecka sen fick jag på posten. Såg att wolfcraft hade motsvarande för tredubbla priset.

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Lämna du tillbaka. Mitt kvitto saknades (före appen :crysmile:) så jag fick maila dem. Det tog en vecka sen fick jag på posten. Såg att wolfcraft hade motsvarande för tredubbla priset.
Mmm, är ju tre år ändå så kanske man skulle ge en till en chans. Men den verkar för vek är mitt intryck, funkar kanske bättre för frigolit. Min gick sönder på andra hålet i 12mm spånplatta

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.