1 794 649 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Till alla som inte har skaffat appen. Sjukt värt att få allt på en pall så man bara kan hämta
Annars får man plocka här.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Annars får man plocka här.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Lidl är billigt.tveksamt skrev:
Nu undrar jag hur personen som köpte 3 plasmaskärare imorse med massa tillbehör lyckas gömma dem bakom mjölken. Vi pratar en fylls kundvagn med prylar. Kanske gick han in en andra gång och fyllde kundvagnen med mjölk?
Rapport från Lidl i en sthlmsförort.
Blev omsprungen i gången mot kampanjgången där plasmorna fanns, personal såg till att man bara tog en. Det gick 15st på 1min, fanns 25, kanske 30 från början.
Lidl gör bra pengar på förbrukningsdelarna, 129:- för en låda, många 2-3lådor.
Blev omsprungen i gången mot kampanjgången där plasmorna fanns, personal såg till att man bara tog en. Det gick 15st på 1min, fanns 25, kanske 30 från början.
Lidl gör bra pengar på förbrukningsdelarna, 129:- för en låda, många 2-3lådor.
Haha jaa det är ju lätt att bli "carried away" när man följer den här tråden...Mikael_L skrev:
Själv så har jag ju den där metallsågen stående i en kartong... jag behöver ju inte en sådan.
Jag borde vetat bättre... jag är ju skruvdragarberoende
Fast hade du ur ett smittskyddsperspektiv hellre haft fyra personer i kön som köper en?A anis16 skrev:
Butikschefen frågade mig om den var något att ha. Jag ryckte på axlarna och sa vi får se imorgonScout skrev:
Anlände till Lidl vid 07 imorse, helt tomt fram till kvart över och vid öppning var det säkert 50m kö. Stod först i kön så lyckades norpa åt mig en och ett paket med extra munstycken. De hade fått in 24 st och släppte in folk i grupper.
Skulle vilja varna för en grej. Jag har två slangupprullare och de har varit bra! Däremot trodde jag mina kompressorer hade blivit dåliga för de står sig inte en vecka med tryck längre utan behöver fyllas på efter en timme. Inser nu att det nog är slangupprullaren. Vilket även youtubern flaggar för.
Om det har blivit bättre, vet ej. Men håll utkik för läckage om ni köper.
Om det har blivit bättre, vet ej. Men håll utkik för läckage om ni köper.