1 794 522 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Med Lidl-plus appen kan du låsa upp lagerdörren som leder till utställningshallen. Där brukar mina förbeställa verktyg ligga framlagda på en lapp med mitt namn. Det är väl dit personalen måste gå och hämta kameran om man inte är medlem.Humulus skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Bara jag som framför mitt inre öga ser @Lime113 gå och nynna "Cause I'm a twenty-first century digital boy" samtidigt som han skriver det där?Lime113 skrev:
Har ett ex sedan innan och är nöjd. Har dock för mig att de avråder från att suga vatten med den, och heller inte bensin.Raskus skrev:
Varför skepsisen mot att testa den på bilen?P poba53 skrev:Jag har oljepumpen men skulle nog aldrig testa den på min bil. Men jag har en bänksvarv där växellådans avtappningsplugg fastnat för gott efter 15år så där har jag använt den för att byta olja via påfyllningshålet. Till det har den funkat bra men det är ju små volymer det handlar om.
Kolla denna länk: [media]
Precis, är i sluttampen av en renovering av en 60-talare, och den gör sitt jobb bra. Skönt att man kan ställa in slagen och varvtalet. Däremot får man efterdra om man är osäker, och det som dras med moment skall ju alltid dras med momentnyckel.Mikael_L skrev:
Om man byter olja på en bil så går det mycket fortare att öppna bottenpluggen och de mesta odefinerade innehållet i sumpen följer med ut. Vilket Du nog inte kommer åt med en pump via oljestickshåletV Vardagsrum skrev:
Citerar mig själv här, efter att ha använt Parkside 12V ett tag till, samt efter att ha kollat på min egen video så slår det mig att den faktiskt känns rappare än Bosch’s 12V-15. Det tycks som att den drar skruvarna fortare, trots ett på pappret angivet lägre maximalt moment.V Vardagsrum skrev:
Bosch 12V-35 borstlös tycks däremot dra fortare och tur är väl det. Hade ärligt talat blivit förbannad annars.
3 års garanti som standard på Lidls vanliga, 5 år på deras Performance.
Bosch erbjuder 1 år, men går att ”uppgradera” till 3 år om man skapar konto, krånglar och registrerar sina verktyg/batterier.
Skulle uppskatta om fler Byggahusare filmade lite test och jämförelser mellan Lidl-prylar och ’proffs’prylar, det behöver inte vara så avancerat eller överdrivet vetenskapligt.
Husägare
· en bit söder om smygehuk
· 364 inlägg