1 795 119 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Man måste nog ”hänga på låset” när sånt släpps för första gången..... precis som med plasmaskärarna..... dom kommer ju för tredje gången nu på måndag
Men har man ”otur” säljer ju lidl sakerna bara en gång......
Tror det går att kontakta nån kundtjänst för att få hjälp att hitta nån butik som har produkter kvar
Tror det går att kontakta nån kundtjänst för att få hjälp att hitta nån butik som har produkter kvar
Ja man kan ringa kundtjänst och be dem titta på saldot i butik.T Taxture skrev:Man måste nog ”hänga på låset” när sånt släpps för första gången..... precis som med plasmaskärarna..... dom kommer ju för tredje gången nu på måndag
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 358 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 358 inlägg
Kanske en missnöjd kund
https://www.expressen.se/nyheter/brevbomb-mot-lidl-tyska-kontor-tre-skadade-/
https://www.expressen.se/nyheter/brevbomb-mot-lidl-tyska-kontor-tre-skadade-/
Jag har oljepumpen men skulle nog aldrig testa den på min bil. Men jag har en bänksvarv där växellådans avtappningsplugg fastnat för gott efter 15år så där har jag använt den för att byta olja via påfyllningshålet. Till det har den funkat bra men det är ju små volymer det handlar om.Raskus skrev:
Kolla denna länk:
Där jag köpte har de nog haft problem med stölder för kameran fanns på lagret och man fick fråga efter den. Sen gick de med den till kassan också, fick den inte i handen direkt. Eller så är det bara jag som ser skum ut...F FDT skrev:
Men det fanns en tom kartong med lapp på i bingen att man skulle kontakta personal vid köp.
Inte ens lapp på bingen.engs skrev:Där jag köpte har de nog haft problem med stölder för kameran fanns på lagret och man fick fråga efter den. Sen gick de med den till kassan också, fick den inte i handen direkt. Eller så är det bara jag som ser skum ut...
Men det fanns en tom kartong med lapp på i bingen att man skulle kontakta personal vid köp.
Jo,vi Lidl-kunder är skumma