Handyman 1 skrev:
Inte för att vara sån!:) men bör man springa runt i en massa butiker i dagsläget:)
Hehe, livsmedelsbutiker stänger man väl inte ner

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Man måste nog ”hänga på låset” när sånt släpps för första gången..... precis som med plasmaskärarna..... dom kommer ju för tredje gången nu på måndag ;)
Men har man ”otur” säljer ju lidl sakerna bara en gång......

Tror det går att kontakta nån kundtjänst för att få hjälp att hitta nån butik som har produkter kvar

F FDT skrev:
Hehe, livsmedelsbutiker stänger man väl inte ner
Nej, de stänger inte ner, men man bör inte springa där ändå om man inte måste.

T Taxture skrev:
Man måste nog ”hänga på låset” när sånt släpps för första gången..... precis som med plasmaskärarna..... dom kommer ju för tredje gången nu på måndag ;)
Men har man ”otur” säljer ju lidl sakerna bara en gång......

Tror det går att kontakta nån kundtjänst för att få hjälp att hitta nån butik som har produkter kvar
Ja man kan ringa kundtjänst och be dem titta på saldot i butik.

Handyman 1 skrev:
Inte för att vara sån!:) men bör man springa runt i en massa butiker i dagsläget:)
Tja, vill man ha en inspektionskamera från Lidl så.....:cool:

• Älska
nissenhj
  • Laddar…
K knipo skrev:
Tja, vill man ha en inspektionskamera från Lidl så.....:cool:
För mig fyllde den ett behov och för ändamålet prisvärd.....

kr499:- och lite arbetstid för felsökning ”bakom” varmvattenberedaren, tyvärr var det beredaren och inte en av kopplingarna som läckte vatten

Jo, med skräckblandad förtjusning önskar jag titthålsundersöka en misstänkt radiatorkrets-skarv..

Så det blir skyddsvästar och desarmerings utrustning om 2-3v :thinking:

Tragist det som hände dock :sweat:

Är det nån fler än jag som köpt oljepumpen?
Och..kanske hunnit testa?

Mikael_L
lsoderlund lsoderlund skrev:
Funkade bra. Använt den för att dra fast bultar (med mutter) och det fungerade.
Vid bilmeck, alltså?
För det var just det jag tänkte, att det kanske vore smutt med en elektrisk maskin som gör (nästan) samma jobb som tryckluftsknacken, jag annars tar fram.

• Gilla
lsoderlund
  • Laddar…
Raskus Raskus skrev:
Är det nån fler än jag som köpt oljepumpen?
Och..kanske hunnit testa?
Jag har oljepumpen men skulle nog aldrig testa den på min bil. Men jag har en bänksvarv där växellådans avtappningsplugg fastnat för gott efter 15år så där har jag använt den för att byta olja via påfyllningshålet. Till det har den funkat bra men det är ju små volymer det handlar om.
Kolla denna länk:

engs
F FDT skrev:
var finns inspektionskameran?
Tittat förgäves i två butiker idag
Där jag köpte har de nog haft problem med stölder för kameran fanns på lagret och man fick fråga efter den. Sen gick de med den till kassan också, fick den inte i handen direkt. Eller så är det bara jag som ser skum ut...

Men det fanns en tom kartong med lapp på i bingen att man skulle kontakta personal vid köp.

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
engs engs skrev:
Där jag köpte har de nog haft problem med stölder för kameran fanns på lagret och man fick fråga efter den. Sen gick de med den till kassan också, fick den inte i handen direkt. Eller så är det bara jag som ser skum ut...

Men det fanns en tom kartong med lapp på i bingen att man skulle kontakta personal vid köp.
Inte ens lapp på bingen.
Jo,vi Lidl-kunder är skumma :)

Samma sak här: Kamerorna på lagret och man blir inte betrodd att ta med den till kassan, trots att man nog får anses som stamkund

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.