3 336 344 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Absolut vad @Jonas Persson behöver är ytterligare en såg!
Jag hämtade ut ett paket i förrgår med ett likadant set. Utöver det beställde jag bl.a även lite spik och skruv också. Dessvärre var det ganska illa emballerat, så hinken med spik hade krossats.Denniis skrev:
Det hanterades dock väldigt snyggt av Verktygshandlarn, så jag kan varmt rekommendera ett köp hos dom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hoppas att du köpte den av henne annars är ditt inlägg off-topic! Skojar bara, väldigt fin! Jag önskar att jag hade haft en sån så man slipper hålla i pappret runt klossen.FreQa skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kanske inte dagens, men senaste tidens inköp. Tänkte ge mig in på lite handverktyg så att jag slipper skruva ihop rikt-/planhyveln som jag skruvade isär för lite underhåll för snart två år sedan... Eftersom att jag skjuter upp allt tills planeterna står helt rätt så var jag tvungen att köpa lite youtube-approved diamantskärpstenar så att jag inte kan skylla på att verktygen är slöa.
De två från Amazon kom väldigt fort (de ligger typ 300 kr under de "svenska" priserna per styck där, 700 kr istället för 1000 kr) men extra-fine-stenen (som inte finns på Amazon) som jag beställde från svenska Malco blev tyvärr restnoterad, så den väntar jag på. Egentligen hade jag väl kunnat köpa alla via svensk ÅF men eftersom att sambon betalar halva verktygsinköpen så ville jag hålla nere utgifterna lite.
Så än har jag inte slipat några verktyg, men väl lite köksknivar. Jag har ju aldrig gjort det förr men jag tror att de blev lite mindre slöa. De klarade inte papperstestet men man kunde nu skära tomaterna i skivor istället för att mosa dem till något skivliknande.