3 336 430 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
1995kr hos verktygsboden.seO Octavianus skrev:
Var nära att klicka hem en Mirka deros vid flera tillfällen men efter att ha läst att många har samma problem som dig valde jag att inte göra det.
Pela slipmaskinen är en kinesisk klon som verktygsboden bara "målat om" och satt sitt eget märke på. På denna videon finns lite mer info.
*Rådnar* Nu är min söndag räddad!R Rönnis skrev:
Det var orsaken att det dröjde några extra dagar, kartongerna som sågarna får plats i var slut och med alla helgdagar blev det lite längre leverans. Men den som väntar på något gott..
Japp såg det klippet om den men beslutade mig för finskt istället. Här beslutat att köpa verktyg som jag inte måste byta ut för att det finns bättre varianter. Väldigt nöjd de flrsta 5 minuterna sen mindre nöjd. Får se hur det kommer gå med reklamationen.LoweW skrev:1995kr hos verktygsboden.se
Var nära att klicka hem en Mirka deros vid flera tillfällen men efter att ha läst att många har samma problem som dig valde jag att inte göra det.
Pela slipmaskinen är en kinesisk klon som verktygsboden bara "målat om" och satt sitt eget märke på. På denna videon finns lite mer info.
Hoppas din håller bra och slipar bra. Du får återkomma med ett omdöme.
Efter att ha varit missnöjd med min Makita-sticksåg sen jag köpte den, valde jag till slut att sälja den på Tradera och istället köpa den mindre och smidigare Bosch-varianten.
Bytte förvisso bort 18V mot 12V men med tanke på hur lite jag använder den så känns det inte som att det gör så mycket. Kan den bara såga rakt är jag nöjd
Bytte förvisso bort 18V mot 12V men med tanke på hur lite jag använder den så känns det inte som att det gör så mycket. Kan den bara såga rakt är jag nöjd
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Sörmland
· 301 inlägg
Gjort samma uppgradering. Makitas handväska e totalt värdelös, denna boschen är en mkt trevligare bekantskap.C Chentin skrev:Efter att ha varit missnöjd med min Makita-sticksåg sen jag köpte den, valde jag till slut att sälja den på Tradera och istället köpa den mindre och smidigare Bosch-varianten.
[bild]
Vad var det du inte gillade med makitan?C Chentin skrev:Efter att ha varit missnöjd med min Makita-sticksåg sen jag köpte den, valde jag till slut att sälja den på Tradera och istället köpa den mindre och smidigare Bosch-varianten.
[bild]