882 292 läst · 3 246 svar
882k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Kan vara ett grymt trevligt projekt, om än stooooooort projekt! Men ser lika stor potential i det...Ramnemark skrev:
Hade helt klart varit intressant om det legat i området (här) och vi sökte något nytt o sätta tänderna i
Jag skickar oxå länkar lite på skoj till min andra halva det är ju så man lägger ut grundarbetet.. inför framtidens komma-skall...
Det där var intressanta lampor.. med en halv liten luva och allt! Sådana hade jag inte sett innan.. väldigt snygga - perfekta att belysa gång/trapp med utan att ”blända” för mycket.. (ja, jag ärväl lite ljusskygg kanske)Ramnemark skrev:Är det någon som har erfarenhet av LightsOn eller Gelias trappbelysning?
Det skiljer en del i pris och man vill ju gärna att det fungerar som det ska.
De skall sitta i trappan i vardagsrummet.
Gäller:
Gelia System 12 Trappbelysning 0,4W
[länk]
Mot:
LightsOn Aries Trappbelysning 0,5W
[länk]
Priset för det jag behöver är:
1986 kr för Gelia
2544 kr för LightsOn
Tacksam för all input
Måste genast googla på fler bilder
Det är precis därför jag vill ha dem. Så man inte blir bländad. Smidigt med 12V så kan ni koppla själva medSnigla skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Haha, min tjej skickade också det till mig Letar också hus runt Halmstad men tyvärr för långt bort, och lite för stort kanskeRamnemark skrev:
Absolut.W Willewonka skrev:
Jag skulle nog inte köpa över 250 även om det är stort. Vi har 112+112 och det är absolut tillräckligt .
Mina föräldrar köpte ett nytt 1-plan på 138kvm och det var så bra planerat att det förmodligen hade funkat för oss. 160kvm 1-pan hade varit nice
Husägare
· en bit söder om smygehuk
· 364 inlägg
oj, nu händer det saker! vi hoppas alla att det är stora renoveringsbehov!
Grattis! Och öhm, ja där har du att göra! Har sett bilderna och det finns ju knappt en spik som inte behöver vidröras? Ja möjligen de fina PVC fönstren som håller "måttet"
Ska bli kul att följa (??) dock
Ska bli kul att följa (??) dock