Status
Inte öppen för fler kommentarer.
TeroM TeroM skrev:
Tänk vad många LED-spottar du kan få plats med!
:crysmile::sweat:

Ramnemark Ramnemark skrev:
Frugan skickade en länk på Hemnet lite på skoj. Jag vill ju ha ett projekt att bygga på och vi vill bo stort. Och hon tyckte det hade bra potential och gott om plats.
Nu är en fastighet några kilometer från oss till salu. Men 900kvm känns som lite för bra att ta tag i :crysmile::crysmile::crysmile:.

[länk]
Kan vara ett grymt trevligt projekt, om än stooooooort projekt! Men ser lika stor potential i det...

Hade helt klart varit intressant om det legat i området (här) och vi sökte något nytt o sätta tänderna i :)

Jag skickar oxå länkar lite på skoj till min andra halva :giggle: det är ju så man lägger ut grundarbetet.. inför framtidens komma-skall...

Är det någon som har erfarenhet av LightsOn eller Gelias trappbelysning?
Det skiljer en del i pris och man vill ju gärna att det fungerar som det ska.
De skall sitta i trappan i vardagsrummet.

Gäller:
Gelia System 12 Trappbelysning 0,4W
[länk]

Mot:
LightsOn Aries Trappbelysning 0,5W
[länk]

Priset för det jag behöver är:
1986 kr för Gelia
2544 kr för LightsOn

Tacksam för all input
Det där var intressanta lampor.. med en halv liten luva och allt! Sådana hade jag inte sett innan.. väldigt snygga - perfekta att belysa gång/trapp med utan att ”blända” för mycket.. (ja, jag ärväl lite ljusskygg kanske) :)

Måste genast googla på fler bilder (y)

Snigla Snigla skrev:
Det där var intressanta lampor.. med en halv liten luva och allt! Sådana hade jag inte sett innan.. väldigt snygga - perfekta att belysa gång/trapp med utan att ”blända” för mycket.. (ja, jag ärväl lite ljusskygg kanske) :)

Måste genast googla på fler bilder (y)
Det är precis därför jag vill ha dem. Så man inte blir bländad. Smidigt med 12V så kan ni koppla själva med :)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Samma pris och i grunden ett finare hus. Men så kul ska vi inte ha. Målet är att ta sig närmare Halmstad, inte längre ifrån :crysmile:
Aj då, synd att ni missade vårt, som såldes 9/10 :)
3D-modell av en fastighet med hus, garage, träd och två bilar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Aj då, synd att ni missade vårt, som såldes 9/10 :)
[bild]
Nja vi missade inte det, det kom upp på Hemnet, men det var inget för oss. Vi ska ta oss närmare centrum är målet :)

Nja vi missade inte det, det kom upp på Hemnet, men det var inget för oss. Vi ska ta oss närmare centrum är målet :)
Samma här, vi flyttar in till Fyllinge.

KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Samma här, vi flyttar in till Fyllinge.
Där är jag född, men uppväxt på Kärleken :)

• Gilla
Nadiosch
  • Laddar…
Frugan skickade en länk på Hemnet lite på skoj. Jag vill ju ha ett projekt att bygga på och vi vill bo stort. Och hon tyckte det hade bra potential och gott om plats.
Nu är en fastighet några kilometer från oss till salu. Men 900kvm känns som lite för bra att ta tag i :crysmile::crysmile::crysmile:.

[länk]
Haha, min tjej skickade också det till mig Letar också hus runt Halmstad men tyvärr för långt bort, och lite för stort kanske

W Willewonka skrev:
Haha, min tjej skickade också det till mig Letar också hus runt Halmstad men tyvärr för långt bort, och lite för stort kanske
Absolut.
Jag skulle nog inte köpa över 250 även om det är stort. Vi har 112+112 och det är absolut tillräckligt :).

Mina föräldrar köpte ett nytt 1-plan på 138kvm och det var så bra planerat att det förmodligen hade funkat för oss. 160kvm 1-pan hade varit nice :)

• Gilla
Jörgen63 och 1 till
  • Laddar…
Hoppsan :thinking::oops::geek::rolleyes::confused::worried::lying::dizzy:

• Skärmdump av budgivning på fastighetsmäklarsida med högsta bud på 2 800 000 SEK.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
PellePeps och 11 till
  • Laddar…
oj, nu händer det saker! vi hoppas alla att det är stora renoveringsbehov! ;)

• Haha
  • Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
Grattis! Och öhm, ja där har du att göra! Har sett bilderna och det finns ju knappt en spik som inte behöver vidröras? Ja möjligen de fina PVC fönstren som håller "måttet" :crysmile:

Ska bli kul att följa (??) dock :cool:

Det är inte slut än så den som lever får se :crysmile:

• Gilla
PellePeps
  • Laddar…
Det är inte slut än så den som lever får se :crysmile:
Jag som läste fel, tyckte det stod att ditt bud var det vinnande :crysmile:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.