4 4star skrev:
Någon med erfarenhet av metallbandsågen som är på kampanj nästa vecka? Verkar väldigt billig för vad den är, Biltema tar 3000 kr för sin t.ex.
Kan det stämma med 1100W?
Biltemas är på 400W några andra jag sett ligger runt 500W
Längden på bandet verkar udda?

A

• Gilla
nissenhj och 2 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
[media]
Den på filmen heter PMB 1100 A1 och den de säljer 9/11 heter PMB 1100 B2
Hur får man reda på vad som skiljer de åt?

Redigerat:
Kanske i denna..

N nissenhj skrev:
Den på filmen heter PMB 1100 A1 och den de säljer 9/11 heter PMB 100 B2
Heter den inte PMB 1100 B2?

Parkside metallbandsåg PMB 1100 B2 på en annons med tekniska specifikationer och prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nedan är en länk till manualen för PMB 1100 A1. Kanske går det att utröna eventuella skillnader.

https://service.kompernass.com/documents/IB_322848_PMB1100A1_LB6_1.pdf

Alfredo Alfredo skrev:
Heter den inte PMB 1100 B2?

[bild]

Nedan är en länk till manualen för PMB 1100 A1. Kanske går det att utröna eventuella skillnader.

[länk]
Missat en 1:a!
Har rättat det nu

4 4star skrev:
Någon med erfarenhet av metallbandsågen som är på kampanj nästa vecka? Verkar väldigt billig för vad den är, Biltema tar 3000 kr för sin t.ex.
Hmm, hur många mjölkpaket bred är den?...

• Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
A
Jag har en större stationär metallbandsåg i garaget,ändå sitter man här och funderar om man inte villhöver en sån! sjuk,sjuk,sjuk är man:crysmile:

• Haha
  • Gilla
Jens s och 5 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Jag har en större stationär metallbandsåg i garaget,ändå sitter man här och funderar om man inte villhöver en sån! sjuk,sjuk,sjuk är man:crysmile:
Stor igenkänning här :seenoevil:
Det kan hjälpa att övertyga någon en känner att köpa, det brukar släppa på det värsta trycket, det viktiga är ju att ”en bra deal” inte går till spillo :D

• Gilla
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Stor igenkänning här :seenoevil:
Det kan hjälpa att övertyga någon en känner att köpa, det brukar släppa på det värsta trycket, det viktiga är ju att ”en bra deal” inte går till spillo :D
Pynta över ett par hundralappar till mig så köper jag en och så kan du ha bra samvete ;)

Dessa metallbandsågar kommer nog att gå åt väldigt fort!

Frustrator Frustrator skrev:
Pynta över ett par hundralappar till mig så köper jag en och så kan du ha bra samvete ;)
Tack, väldigt rationellt och billigt! Ska se om jag får bror min att köpa annars antar jag dit erbjudande.

nanowire nanowire skrev:
Tack, väldigt rationellt och billigt! Ska se om jag får bror min att köpa annars antar jag dit erbjudande.
Om du är min bror... så kommer jag att köpa en även om jag egentligen kanske inte behöver en :rofl:

Scout Scout skrev:
Om du är min bror... så kommer jag att köpa en även om jag egentligen kanske inte behöver en :rofl:
I dessa sammanhang är vi alla bröder, broder! :D

• Haha
Scout
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.