1 786 807 läst · 5 835 svar
1787k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Kan ge min erfarenhet av lidls arbetskläder. Har haft ett par byxor som jag haft enbart hemma. Sedan någon gång i våras kommer inte håg exakt när jag började använda dom. Men förra månaden var dom slut så dom höll kring ett halvt år från nya. Normalt brukar ett par arbetsbyxor hålla ca ett år och då är dom oftast använda på arbetet tills dom börjar bli slitna. Fickorna för knäskydd var dåliga knäskydden ramlade ut hela tiden. Fickor överlag var det dåligt med och dom som fanns var dåliga. Saker ramlade ut hela tiden. Passformen var bra och dom var bekväma att ha på sig.
Hobbysnickare
· Hanaskog
· 346 inlägg
Hobbysnickare
· Hanaskog
· 346 inlägg
Köpte en liknande på biltema. Blev väldigt besviken, då moter kraften inte räcker till mycket.J jojjo76 skrev:
Köpte den nya varianten av lödstationen idag. Har bara testat snabbt och den kommer upp i temperatur till skillnad från den gamla varianten som inte gick att löda med. Får testa lite i helgen om den håller värmen då jag ska löda några Arduino shields.
Hur är kabeln mellan penna och station? Vanlig plastkabel eller mjukare gummi/silikon.A anis16 skrev:
Nu har ni redan genomfört mjölkköpet men kan annars starkt avråda från singers numera noname maskiner..de var ett varumärke som levererade kvalite men spottar sen flera år ut sig billigt krafs som inte håller i längden och inte heller går att serva.13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 046 inlägg
Overlockmaskinen ska ha fått bra omdömen inom sykretsar vad jag fått höra iaf, vi får se hur bra den håller, det var ingen jätteinvestering i förhållande till mina verktygO olofh skrev:
Inga jätteinvesteringar men för 39:90 per set blir det i alla fall många delar per krona. Fanns några andra varianter av set också. Sliptillbehör till maskiner av dremeltyp om det inte är uppenbart.
Inte testat och vet inget om kvalitén.
Inte testat och vet inget om kvalitén.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder