4 358 289 läst · 32 063 svar
4358k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 862 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 862 inlägg
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 279 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 279 inlägg
Spräckt lite (mer) berg.
På midsommar lägger man sju sorters blommor under kudden och drömmer om sin framtida partner.
Jag tänker mig att man på midsommardagen lägger sju sorters grus där och får drömma om framtida betongplattor...
På midsommar lägger man sju sorters blommor under kudden och drömmer om sin framtida partner.
Jag tänker mig att man på midsommardagen lägger sju sorters grus där och får drömma om framtida betongplattor...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle vilja påstå att jag aldrig sett att man gjuter. All råkantsten jag satt och sett stensättare sätta knackas ner i 0-18. Man lägger krosset opackat lite för högt och knackar ner stenen med en gummiskodd jungfru.K KjellTimell skrev:
Jag är övertygad om att ditt sätt kommer bli bra men det känns som betydligt mer jobb.
K KjellTimell skrev:
Att gjuta fast kantstenen används mest där det blir riktigt stora påfrestningar av tung trafik, till exempel vid busshållsplatser och rondeller.G-83 skrev:Skulle vilja påstå att jag aldrig sett att man gjuter. All råkantsten jag satt och sett stensättare sätta knackas ner i 0-18. Man lägger krosset opackat lite för högt och knackar ner stenen med en gummiskodd jungfru.
Jag är övertygad om att ditt sätt kommer bli bra men det känns som betydligt mer jobb.
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg