218 413 läst · 912 svar
218k läst
912 svar
Hemsidessträngen
grodan skrev:
Inga nya bilder just nu. Skulle kunna ta lite bilder på trädgårdslandet som börjar bli klart. Annars har jag mest hållit på med utvändig målning de senaste veckorna - hur kul är det att se på färg som torkar ???
Det blir kanske lite nya bilder någon gång nästa vecka.
Bra att ni påminner mig. Annars kanske jag bara jobbar och glömmer bort dokumentationen.
Ah.. Vi behövde bara gräva.. Dessutom är huset i sluttning. Före vi började planera huset så kollade vi extrakostnaden för källare och fick priset ca 80.000 FIM (110.000 SEK). Totalkostnaden för lällaren till dags dato är ca 50.000 euro.
Tänkte på en sak.
Vore det inte smidigt om man samtidigt som man skriver om sina uppdateringar tar med sin webb adress igen? Det tar sådan tid att leta efter allas adresser. (Hmmm...undrar om det var på sida fyra eller fem som jag såg hans/hennes adress...??) Det blir ett himla letande varje gång.
Jag skulle i alla fall uppskatta det!
Vänligen,
Anna
PS. Så fort vi kommer igång kommer det en sida att kika på. DS.
Vore det inte smidigt om man samtidigt som man skriver om sina uppdateringar tar med sin webb adress igen? Det tar sådan tid att leta efter allas adresser. (Hmmm...undrar om det var på sida fyra eller fem som jag såg hans/hennes adress...??) Det blir ett himla letande varje gång.
Jag skulle i alla fall uppskatta det!
Vänligen,
Anna
PS. Så fort vi kommer igång kommer det en sida att kika på. DS.