Lite sen farsdagspresent. Snart dags att panela uppe i stugan!
Nya Milwaukee verktyg inklusive en spikpistol och batterier på ett träbord, redo för panelarbete i stuga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
claym och 12 till
  • Laddar…
Z Zedo skrev:
Nån som vet om Rubart.de brukar köra nå Black Friday erbjudanden?
Nej skriv inte så, jag fick hem mitt paket idag :sweat:

tullemannen tullemannen skrev:
Nej skriv inte så, jag fick hem mitt paket idag :sweat:
Vad låg det i paketet den här gången då?

Kakeltång Traderafynd E.A. Berg nr 545. Smidig och lättarbetad sak

• Kakeltång med texten "E.A. Berg nr 545 SWEDEN" mot bakgrund av två vita kakelplattor och rödbrunt underlag.
    Skapa konto
  • Gilla
bulleribock och 4 till
  • Laddar…
Z Zedo skrev:
Vad låg det i paketet den här gången då?
Lite Festool.
En Sortainer SYS 4. Gillar dom!
Den tudelade slangen för CS 70, men jag kommer köra den på min Makita bordsåg.
Lite dammsugarfilter.
That's it. Inte så fancy men alltid kul med nya grejer...

LoweW
Köpte ett Katz Moses Stop block och diverse mätinstrument! Nu ska jag bara bygga en släde också.

• Katz Moses stoppblock och mätinstrument som skjutmått och vinkelhake framför ett belyst tangentbord.
    Skapa konto
  • Gilla
Björn Melander och 4 till
  • Laddar…
Ett gäng (260st) rampamuffar av den bra sorten med hela gängor på utsidan, insexinterface och krage ramlade ner i postlådan idag.

Flera rampamuffar med utsida gängor och insex i genomskinliga förvaringslådor.
Skapa konto

• Gilla
vanpire och 7 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Ett gäng (260st) rampamuffar av den bra sorten med hela gängor på utsidan, insexinterface och krage ramlade ner i postlådan idag.

[bild]
Vart hittade du dom? :)

• Gilla
ådal
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:

[bild]

gott att ha. Jag brukar köpa när jag är i Kina men man vet aldrig vilken kvalitet man får. Får man fråga var du handlar? Vh Rönnis

• Gilla
ådal
  • Laddar…
S Stingray468 skrev:
Vart hittade du dom? :)
Här köpte jag. Handlat från samma ställe tidigare så jag vet att jag får bra prylar. Passade på att shoppa ganska många o bad dom skicka allt i ett paket så det bara blev en tulladminavgift.

https://s.click.aliexpress.com/e/beuitXzcr

• Gilla
Stingray468 och 3 till
  • Laddar…
Använd Wibe 55TP stege och en Dustcontrol industridammsugare i ett renoveringsmiljö.
Skapa konto

En Wibe 55TP och en Dustcontrol (gissar 2700 men vet inte för etiketten är borta?). Ett par redskap som jag tror har mycket kvar att ge efter lite omvårdnad.

• Gilla
johel572 och 6 till
  • Laddar…
Festool slipmaskin och Domino fogfräs på arbetsbänk med systainer full av trädominos.
Skapa konto

Det vart några svart/gröna maskiner till.

• Gilla
erikssonandreas och 12 till
  • Laddar…
Jag brukar skärpa borr på bänkslipen i vanliga fall men när jag tittar på tuben om denna maskin verkar den göra sitt jobb helt ok. Första intrycket är dock att den känns smäckigt byggd. Återkommer med recension.

En borrvässare, Drill Doctor 500X, placerad på en arbetsbänk med spår av slipning.
Skapa konto

• Gilla
jonmo och 6 till
  • Laddar…
Har tidigare sett att det finns lock att köpa för att hindra silikon/fogmassa att torka, men nu när jag googlar så hittar jag ingenstans, till själva pipen hittar jag lock men dom fungerar inte riktigt, nån här som vet vart det finns?

• Tub med Casco SuperFix lim och fogmassa utan lock, visande pipens öppning där ett lock kan behövas.
    Skapa konto
Jag brukar trycka ut 5-10mm ur pipen och låta det torka, har man tur är det bara att dra ur klutten och köra vidare annars får man byta pip

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.