406 599 läst · 2 268 svar
407k läst
2,3k svar
Makita-klubben (för nördar)
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Lite mer bilder! Nytt på 18v med, borstlös handhyvel 18v och Byggradio med inbyggd laddare för 12v/18v, lite bygglampor och fettspruta
Den lilla maniken brevid laddaren på en av bilderna är en adapter så man kan ladda 18v på 40volt laddaren.. Dom har även gått ut med att det är ett helt fristående system och 18v batterierna passar inte..
Den lilla maniken brevid laddaren på en av bilderna är en adapter så man kan ladda 18v på 40volt laddaren.. Dom har även gått ut med att det är ett helt fristående system och 18v batterierna passar inte..
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Radion ser intressant ut!
Haha rolig fråga, lite typiskt detta forum du har ju alla 3 framför dig. Det är väl bara att testa och se vilken du gillar bäst. Ibland krånglar man till det för mycket.W Willewonka skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 717 inlägg
Tripp trapp trull. Det är i princip samma maskin i olika generationer vad jag förstått.
Likvärdigt vrid på alla, 154 är lite lättare och kompaktare
Likvärdigt vrid på alla, 154 är lite lättare och kompaktare
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 717 inlägg
En 141 för öronen och en 171 för de stora skruvarna?
Haha när du säger det så fick jag känna på hiltis nya bilmaskin 54 volt vägde ju multum hela poängen försvann lite när typ batteriet vägde 2kg blir ju nästan enklare att köra med sladdR Robert-san01 skrev:
Jag har testat den och den fungerade bra.P pianist skrev:
Det är så skönt att maskinen är tyst mellan var skruv och aktiveras vid tryck.
Det jag däremot inte gillade var låsningen av knappen i aktiverat läge då jag är vänsterhänt så fungerar det inte optimalt.
Men varför köpa tre snarlika maskiner? Iblamd undrar man om inte det här forumet leder till osunda beteenden. Kanske Byggahus behöver en hållbarhetspolicyW Willewonka skrev:
nr1 fick jag gratis då ingen fick loss Bitsen som satt i, fick loss den efter att ha demonterat allt och slagit ut den ordentligt.A Alko skrev:
Nr2 fick jag för 150kr, samma visa där, bitsen fastnat. Fick även loss den efter lite pillande och hamrande vid köksbordet.
Nr3, Annons för 2x5ah 1st dubbelladdare och 1st slagskruvdragare. Länge suktat efter fler batterier men ville inte köpa enbart ett batteri för 700kr. I detta fallet fick jag knacken ”på köpet”
Därav att jag har 3
Nu e de jul igen.... XEC01 på amerikanska marknaden
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 717 inlägg
Undrar hur länge den håller laddningen när man sågar i berg.
Passar nätadaptern till denna?
Passar nätadaptern till denna?