Hejsan!
Precis flyttat till ett hus där en köksfläkt av märket Gorenje sitter, modell DAH 61 RF, och pinsamt värre kan jag inte lista ut hur jag får igång den.....
Fem knappar: ljus, off, 1, 2 och 3. Fläkten går igång när jag håller inne 1, 2 eller 3 men stängs av så fort jag släpper. Vad f*n är det jag inte förstår?!
Hittar ingen manual till den så där känns det kört...
Precis flyttat till ett hus där en köksfläkt av märket Gorenje sitter, modell DAH 61 RF, och pinsamt värre kan jag inte lista ut hur jag får igång den.....
Fem knappar: ljus, off, 1, 2 och 3. Fläkten går igång när jag håller inne 1, 2 eller 3 men stängs av så fort jag släpper. Vad f*n är det jag inte förstår?!
Hittar ingen manual till den så där känns det kört...
Och nu kom äntligen modulen men självklart låg den löst i lådan och en av knapparna har knäcktes.....suck...electroluxaren skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om jag nu reklamerar eller bara limmar fast knappjäveln, finns det något sätt att få loss fronten eller är det bara att lirka sig in underifrån och känna sig fram?
tror att du får det svårt att hålla med lim och det är ju ingen vits att flytta över knappsatsen från din gamla då det är den det är fel på.
nä jag tror inte att du sätter någon skruv i denna , men kolla på den gamla för säkerhets skull
nä jag tror inte att du sätter någon skruv i denna , men kolla på den gamla för säkerhets skull
Får se när jag får svar från Reservex där jag beställde från om dom kan skicka en ny. Lär förmodligen ta ett par veckor....
Tack för hjälpen och jag kommer med en uppdatering längre fram!
Tack för hjälpen och jag kommer med en uppdatering längre fram!
Där fick jag nya delen och nu är den monterad utan problem, dock tänker jag inte gå in på vilken vidrig beläggning det var överallt.... 
Fläkten fungerar nu utan problem!
Tack för hjälpen

Fläkten fungerar nu utan problem!
Tack för hjälpen
Klicka här för att svara