3 336 861 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ropade hem ett cms-bord med bandslip, av bara farten följde en lös bandslipmodul också med
Köpte det mest för Cms-bordet, har ett sen tidigare men det är alltför många ggr man har sågmodulen i bordet och ska fräsa något snabbt, visserligen skulle fristående maskiner vara att föredra men nu kör vi ett tag såhär och ser hur det funkar.
Efter år av velande...
10% på ClasO i torsdags, beställde 23:59..somnade, gick upp, åkte till jobbet.
*pling* SMS med erbjudande om 20% rabatt vid köp av 3 artiklar...
Ja ja, in till ClasO, ber o få hämta och returnera ordern, för att sedan köpa om allt med 20% rabatt istället.
Hon i kundtjänst skrattade och verkade inte det minsta besvärad av att jag gjorde en "Ove Sundberg"..
Pfs5000 ska fixa slamfärg
Återkommer med recension!
Logga in
Skapa konto
10% på ClasO i torsdags, beställde 23:59..somnade, gick upp, åkte till jobbet.
*pling* SMS med erbjudande om 20% rabatt vid köp av 3 artiklar...
Ja ja, in till ClasO, ber o få hämta och returnera ordern, för att sedan köpa om allt med 20% rabatt istället.
Hon i kundtjänst skrattade och verkade inte det minsta besvärad av att jag gjorde en "Ove Sundberg"..
Pfs5000 ska fixa slamfärg
Återkommer med recension!
Dagens fynd, en vacker Esab K200 omformare.
Antar att det är den naturliga utvecklingen av ett beroende är att gå mot tyngre grejor?
Ner kommer man alltid.
Fick med en del skrot också, några i-balkar samt en vad jag tror var tänkt som propelleraxel en gång i tiden; en drygt 4 m 50 mm stång i något rosttrögt material. Någon som vet vad det kan vara för legering @heimlaga ?
Antar att det är den naturliga utvecklingen av ett beroende är att gå mot tyngre grejor?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ner kommer man alltid.
Logga in
Skapa konto
Fick med en del skrot också, några i-balkar samt en vad jag tror var tänkt som propelleraxel en gång i tiden; en drygt 4 m 50 mm stång i något rosttrögt material. Någon som vet vad det kan vara för legering @heimlaga ?
Spännbandsorgie?nanowire skrev:Dagens fynd, en vacker Esab K200 omformare.
[bild] [bild]
Ner kommer man alltid.
[bild]