4 362 409 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jo den typen muff kan du använda både till de klena och grova slangarna men det är inga förskruvningar. Och även med muffarna kommer du nog lite på kant med "elmonts lag" men givetvis lite mindre än med förskruvningar.M mugatu skrev:
Som du hade det på bilden är helt ok och går att göra på ett bra och vettigt sätt.
Fortsättning på fjolårets altanbygge. Johansson valde glasräcke (mitt förslag) istället för ribbor (hans) efter ett besök på en golfrestaurang. Eftersom vi inte var så noga med avstånd mellan stolparna är det måttbeställda skivor med lite variation.
Kjol klar, låda till trappa påbörjad och ska byggas på med en nivå, sedan ner på de invägda plattorna.
Kjol klar, låda till trappa påbörjad och ska byggas på med en nivå, sedan ner på de invägda plattorna.
Håller på mest ute i växthuset/förrådet,
satt panel där det inte är fönster.
Håller även på att sätta upp innertak på verandan. Mycket på gång....överallt.... hela tiden
Inne i matrummet har vi byggt lite.
Till helgen blir det lister både ute och inne.
Saknar dock lite tapet, 2 veckors leveranstid. Jävla Skit men finns annat å göra under tiden
satt panel där det inte är fönster.
Håller även på att sätta upp innertak på verandan. Mycket på gång....överallt.... hela tiden
Inne i matrummet har vi byggt lite.
Till helgen blir det lister både ute och inne.
Saknar dock lite tapet, 2 veckors leveranstid. Jävla Skit men finns annat å göra under tiden
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är vår kanal för köksfläkten... När köket ska göras om lär den tas ur drift. Men vad gör jag fram till dess?G Gri11en skrev:
Den sprack troligtvis för några år sedan när jag kapade rören för expansionskärlet.
Vi har äntligen hittat ett knivställ som får plats mellan köksskåp och kryddhylla och som ändå rymmer åtta knivar. Stark magnet verkar den ha, så jag kan fylla på fler knivar.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Självklart kunde mitt plank-projekt fortsätta gå att gå fel utan att jag ens rört det idag. En kraftig åskskur förvandlade alla hålen till en hel rad med mycket små simbassänger. Djupet är ändå styvt en meter så det är ju helt ok om man lyckas klämma sig ner.
På den positiva sidan så var Skanova här idag och lagade den avklippta tele-kabeln så nu kan grannen få internet igen. Jobbet gick rätt så fort så jag kanske kan hoppas på en rimlig faktura för det hela.
På den positiva sidan så var Skanova här idag och lagade den avklippta tele-kabeln så nu kan grannen få internet igen. Jobbet gick rätt så fort så jag kanske kan hoppas på en rimlig faktura för det hela.
Logga in
Skapa konto
Vår imkanal ser också ut så. Men det ser ju ut att ligga en regel i den!? Säker på att det är din imkanal? Så fall måste du fixa det. Tänk på brandrisken om något skiter sig, kommer ju sprida sig riktigt snabbt. Du behöver fixa det alt så får du byta till filterfläktG Gri11en skrev:
Skruvat lite på altanen..
Monterat en 45x220 överliggare så man kan ställa upp massa glas för framtida tequilarace
Städat garaget och äntligen fått upp lite verktyg på väggen och rensat ut massa bröte som aldrig används.
Imorgon blir det tippen
Monterat en 45x220 överliggare så man kan ställa upp massa glas för framtida tequilarace
Städat garaget och äntligen fått upp lite verktyg på väggen och rensat ut massa bröte som aldrig används.
Imorgon blir det tippen
Kom att tänka på den där gamla reklamen från XL.D09 skrev:
Så sumobrottarna satt på räcket.
Kan nästan tro att det är nåt sånt du planerar för(?)
Själv har jag inte gjort men att vara med på en säljarbesiktning på vårt nuvarande hus.
Blev just påmind av att jag inte motionerat idag Dags att hoppa på Cross-traineenfgo skrev: